Als Christenen steeds maar de wet voor het Koninkrijk AFWIJZEN, bwijzen zij zichzelf een dienst, met een warnge nasmaak.
Ze ontzeggen zich de toegang tot het Koninkrijk. Immers zij ontnemen God de mogelijkheid om de aanspraak van Satan op hen, te-niet te doen. Aan genade alleen hebben wij niet voldoende. Op grond van de wet namelijk, kunnen wij Belijdenis van onze zonden doen: Gij zult niet..... en daarvan vinden we in de GEHELE Bijbel voorbeelden van om ons, op die grond, te leren kennen en te groeien in het besef van onze rechten (aanspraak) op de genade (-tijd) en de wet (10 geboden). Als Christenen steeds maar op de verkeerde dag (ZON dag) aanbidden, en dat -juist als men dat weet- in blijven geloven of vasthouden, dan zijn ALLE geboden voor hen NIET meer van toepassing.
@@Leviticus 26
22 Ik zal toelaten dat wilde dieren uw kinderen doden, uw vee vernietigen en uw aantal uitdunnen, zodat de wegen uitgestorven zijn.
23 En als u zich dan nog niet tot Mij bekeert, maar gewoon doorgaat met tegen mijn geboden in te gaan,
Als u dus de geboden niet onderhoud en hebt geleerd in het licht van Jezus (gerechtigheid) dan ziet u dus hier, dat God de Vader u laat zien dat u wel DEGELIJK de GRONDWET moet kennen en ONDERHOUDEN als komt u dus gewonweg NIET in het HEMELS JERUZALEM aan.
@@Deuteronomium 6
1 "De HERE, uw God, droeg mij op u al deze geboden te geven, die u moet gehoorzamen in het land, dat u spoedig zult binnentrekken en waar u zult leven.
2 Het doel van deze wetten is dat u, uw kinderen en uw kleinkinderen de HERE, uw God, eer bewijzen door al Zijn aanwijzingen uw leven lang op te volgen; als u dat doet, hebt u een lang en voorspoedig leven in het vooruitzicht.@@
@@Richtere 2
15 Telkens wanneer de Israëlieten optrokken tegen hun vijanden, liet de HERE hen het onderspit delven. Hij had hen hiervoor gewaarschuwd, ja, zelfs gezworen dat Hij dit zou doen. Maar elke keer als het volk het vreselijk zwaar te verduren kreeg, gaf de HERE richters (A), die hen van hun vijanden verlosten.
16-17 Zelfs toen wilden de Israëlieten nog niet naar de richters luisteren, maar werden zij de HERE ontrouw door afgoden te aanbidden en zich daarvoor neer te buigen. Zij keerden zich erg snel af van de weg van hun voorouders door te weigeren de geboden van de HERE te gehoorzamen.@@
Begint het een beetje te dagen, waarom de geboden zo belangrijk zijn, of volgen we braaf nog steeds Rome!
@@Job 23
11 Ik heb Gods paden gevolgd en ben in Zijn voetstappen getreden. Nooit en te nimmer ben ik afgedwaald.
12 Ik heb Zijn geboden niet afgewezen; integendeel, ik hield zelfs meer van Zijn woorden dan van mijn dagelijks eten.
13 Toch verandert Hij volgens mij niet van gedachten en wie zou Hem kunnen weerhouden van wat Hem voor ogen staat? Wat Hij wil doen, doet Hij ook@@
Is dit een trouwe discipel, die Job, of wijkt hij af van de wet, ondanks zijn ellende (alle reden zou ik haast zeggen)
Willen jullie nu dit:
@@Psalmen 112
1 Prijs de HERE! Gelukkig is ieder, die ontzag heeft voor de HERE en van harte bereid is Zijn geboden na te volgen.
2 Zijn nageslacht zal op aarde machtig worden. Alle oprechte mensen worden gezegend.@@
en wonen in deze Stad (Hemelse Jeruzalem) voor 1000 jaren
@@Openbaring 22
2 Het kwam uit de troon van God en van het Lam en stroomde midden over de hoofdstraat van de stad. Aan weerskanten van de rivier stond een levensboom, die twaalf keer per jaar vruchten droeg, elke maand een keer. De bladeren van de boom zijn voor de genezing van de volken.
3 Elke vloek zal zijn opgeheven. De troon van God en van het Lam zal in de stad staan en al Zijn knechten zullen Hem vereren.
4 Zij zullen Zijn gezicht zien en Zijn naam zal op hun voorhoofd staan.@@
Of willen jullie dit:
@@Openbaring 2
13 Ik weet dat u in de stad woont, waar de troon van satan staat. Toch bent u Mij trouw gebleven. U hebt het geloof in Mij niet herroepen, ook niet toen mijn trouwe getuige Antipas vermoord werd in uw stad, waar satan woont.@@
En waar staat die troon? Juist in Rome! En hier ziet er een prachtige bloemlezing daarvan:
Hoe twee Beesten (Openbaring 13)elkaar steunen en samen werken aan een One World Order:
http://www.earthsfinalwarning.com/Dutch%20EFW.PDF
Wel, geachte Christenen, denkt u nu dat u aan de wetten (burgelijke, ceremoniële en juridische) van DEZE wereld het Koninkrijk der Hemelen (Hemels Jeruzalem) kunt binnengaan? Terwijl God spreekt over het gezag van SATAN, dat hier geldt. Dat de wetten van Satan hier gelden? Is het dan ondenkbaar dat er in het Hemelse Jeruzalem en de hemelse gewesten van Gods Koninkrijk (andere) wetten zijn die U zullen VRIJPLEITEN als u Jezus trouw navolgt? Of denkt u nu echt dat de ZON dag een Sabbat is zoals Jezus voorhoudt, als Hij de wil van de Vader aan ons voorhoudt? Of is het denkbaar dsat SATAN hier in ZIJN RIJK een andere dag van aanbidding voorhoudt. Ik denk het wel.
2 Korinthiërs 14-16
14 Maar denk nu niet dat het mij verbaast.
15 Satan zelf kan zich voordoen als een engel van het licht. Het is dan ook geen wonder dat zijn handlangers zich voordoen als oprechte dienaren van God. Maar op het laatst zullen zij allen de straf krijgen die zij voor hun wandaden verdienen.
16 Ik zeg het nog eens: Laat niemand denken dat ik mijn verstand verloren heb. Maar zelfs als iemand dat wel doet, moet hij mij maar voor onverstandig houden, zodat ik mij toch een beetje kan beroemen
Is dit dan geen wrange ervaring???
@@2 Corinthiër 4
3 Als het goede nieuws dat wij bekendmaken, voor iemand verborgen is, is het verborgen voor hen die op weg zijn naar de eeuwige dood.
4 Satan, de god van deze wereld, heeft hen verblind, zodat zij het goede nieuws niet geloven. Zij zien het stralende licht van Christus niet, Die het beeld van God is.@@
En is dit dan niet juist?
@@Efeziërs 2:2
U liep met de grote massa van deze wereld mee en deed dezelfde slechte dingen als zij. U gehoorzaamde satan, de leider en vorst van de geestelijke machten in de lucht, die nu nog aktief is in de mensen die vijanden van de Here zijn.@@
Denkt u nu dat de USA en de PAus de wereldvrede brengen, loopt u hen nu niet na? Denkt u dan ook dan Irakezen slechte mensen zijn,. of mensen uit Afghanistan? Of wilt u hen Jezus leren kennen! Is dat uw opdracht niet? Volg Hem dam na in plaats van Satan en houdt de wetten en bereid u voor op de spoedige wederkomst!