Moderator: Moderafo's
Tante Pollewop schreef:Lilian Janse voerde gisteren ook nog even een gesprekje met Giel Beelen van 3FM.
Tante Pollewop schreef:Als ze alle standpunten, met uitzondering van het vrouwenstandpunt, huldigt, dan ligt het in de lijn der verwachting dat ze de mening van de SGP over homoseksualiteit deelt. Dat is eigenlijk alles wat ze zei.
meribel schreef:Ik hoorde geen sneer naar homo's. Wel giel die twee keer liet vallen dat jezus toch ook gewoon homo was... ( Of bedoelde je dus giel? )En daar probeerde ze beleefd op in te gaan dat ze dat anders zag maar toen kapte hij dat punt af.
Afijn, ging er om dat ze inderdaad een echte sgp vrouw is, en eerlijk gezegd ben ik heel benieuwd wat voor vrouwen er nog gaan volgen
'yobem schreef:Maar na één revolutie hoop je toch altijd, wellicht tegen beter weten in, op een tweede.
meribel schreef:Ach dat is toch ijdele hoop als ze al aan heeft gegeven dat ze achter alle sgp standpunten staat. Daarnaast ze is gemeente politicus, wat maakt het uit.
Ik snap je gevoel wel hoor, alleen dan andersom. Ik hoop dat Pechtold en kornuiten ooit nog wat licht gaat zien. Ik irriteer me aan hem weer mateloos met zijn ' hou je geloof lekker achter je eigen voordeur en vind verder wat ik vind' politiek,
Hoop ik ook nog steeds op nuance en wat inlevingsvermogen in andere overtuigingen,
Maar ja, dat is gewoon politiek. Elke partij heeft zijn eigen stokpaardjes waar je in het dagelijks leven toch niks mee kan omdat het leven niet zwart/wit is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten