coby schreef:Wat goed is met die dingen zijn ook leiders: voorgangers die waarschuwen tegen dwaalleer, niet zelf-aangestelde leiders die websites maken op internet

Moderator: Moderafo's
coby schreef:Wat goed is met die dingen zijn ook leiders: voorgangers die waarschuwen tegen dwaalleer, niet zelf-aangestelde leiders die websites maken op internet
Hero schreef:... ik heb ook een website -- kijk maar in m'n profiel -- maar, bedoel je nu : *niet zelf-aangestelde leiders*, of *wel zelf aangestelde leiders* ? -- nb : leiders laten zich graag aanstellen door vriendjes -- je moet uberhaupt NIET achter leiders (of ander gespuis) aanlopen -- want "... de kerk is gegeven : apostelen, profeten, evangelisten, herders, en (dan pas) leeraars ..." {Efeze_4:11} -- dus, leiders behoren helemaal niet in`beeld te komen !!
coby schreef:Did you know that Orthodox Jewish historian and scholar Yair Davidiy traces the ancestry of the people of The Netherlands partly back to Zevulun/Zebulun
Hero schreef:overigens, behoor ik tot de stam Aser
Bambi schreef:Misschien een domme vraag, maar hoe weet je dat?
Hero schreef:overigens, behoor ik tot de stam Aser
Bambi schreef:Misschien een domme vraag, maar hoe weet je dat?
Marnix schreef::-) dus Noord en Zuid Holland en Zeeland is dan de stam Zebulon want ze wonen bij de zee. En de fijnproevers komen ui de stam van Aser. Volgens mij komen we hier van een heel andere tak maar goed...
Hero schreef:@marnix ... wat de bijbel hier doet, is : de gelovigen typeren als *stammen* uit aardsvader Jacob -- dus, niet zo ingwikkeld ....
Hero schreef:
de grote verdrukking, duurt 15 a 22 jaar -- die opvatting van 7 jaar, komt uit de islam ....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten