Moderator: Moderafo's
Ikke21 schreef:Van de preek van 's morgens weet ik echt totaal niks meer!!
's middags ging het over het "Onze Vader" bidden, dat je voorzichtig moet zijn met dat gebed te bidden, je kan je hele leven denken dat het je Vader is, maar dat het uiteindelijk onze Rechter is. Maar ook dat wij Zijn kinderen kunnen worden, zodat we met ons hart dit gebed kunnen bidden.
Ik vond het best een mooie preek!!
Ikke21 schreef:Ik heb ook niet gezegd dat je het niet MAG bidden, het ligt eraan hoe je dit gebed bid, als jij er weet dat het jou Vader is, dan is dat goed. Maar je kan dit gebed ook voor de fun bidden, het is geen moeilijk gebed enz enz maar je bid wel; Onze Vader (......) terwijl het dan jou Vader niet is en dan kan de Vader wel eens jou Rechter worden, snap je of niet?
trijntjejohanna schreef:Ikke21 schreef:Ik heb ook niet gezegd dat je het niet MAG bidden, het ligt eraan hoe je dit gebed bid, als jij er weet dat het jou Vader is, dan is dat goed. Maar je kan dit gebed ook voor de fun bidden, het is geen moeilijk gebed enz enz maar je bid wel; Onze Vader (......) terwijl het dan jou Vader niet is en dan kan de Vader wel eens jou Rechter worden, snap je of niet?
maar ik vraag me dan af: wie wil dan het onze Vader binnen, als het niet zijnVader is..
Ikke21 schreef:trijntjejohanna schreef:Ikke21 schreef:Ik heb ook niet gezegd dat je het niet MAG bidden, het ligt eraan hoe je dit gebed bid, als jij er weet dat het jou Vader is, dan is dat goed. Maar je kan dit gebed ook voor de fun bidden, het is geen moeilijk gebed enz enz maar je bid wel; Onze Vader (......) terwijl het dan jou Vader niet is en dan kan de Vader wel eens jou Rechter worden, snap je of niet?
maar ik vraag me dan af: wie wil dan het onze Vader binnen, als het niet zijnVader is..
Nou er zijn zat mensen die dit gebed bidden voor hun eten ofzo en die bidden dit omdat ze het een makkelijk gebed vinden en daar werd dus voor gewaarschuwd in de preek.
trijntjejohanna schreef:Ikke21 schreef:trijntjejohanna schreef:Ikke21 schreef:Ik heb ook niet gezegd dat je het niet MAG bidden, het ligt eraan hoe je dit gebed bid, als jij er weet dat het jou Vader is, dan is dat goed. Maar je kan dit gebed ook voor de fun bidden, het is geen moeilijk gebed enz enz maar je bid wel; Onze Vader (......) terwijl het dan jou Vader niet is en dan kan de Vader wel eens jou Rechter worden, snap je of niet?
Nou er zijn zat mensen die dit gebed bidden voor hun eten ofzo en die bidden dit omdat ze het een makkelijk gebed vinden en daar werd dus voor gewaarschuwd in de preek.
wat voor mensen? sorry ik snap het niet!?! NIet-christenen ofzo?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten