Galateia schreef:O, wat leuk, daar is ze dan! Geniet van jullie kindje en knuffel er maar flink op los!
En ik wens jullie toe dat jullie als ouders de liefde van Christus aan je kindje mag doorgeven!
Moderator: Moderafo's
Galateia schreef:O, wat leuk, daar is ze dan! Geniet van jullie kindje en knuffel er maar flink op los!
rosekapje schreef:Stip van harte gefeliciteerd met jullie dochter Nieke! Wat een leuke naam heeft ze gekregen.
Wat mocht je snel naar huis zeg! Ik hoop dat je voorspoedig mag herstellen van de keizersnee.
Geniet van jullie meisje en alle goeds en bovenal Gods Zegen over haar opvoeding.
liefje schreef:rosekapje schreef:Stip van harte gefeliciteerd met jullie dochter Nieke! Wat een leuke naam heeft ze gekregen.
Wat mocht je snel naar huis zeg! Ik hoop dat je voorspoedig mag herstellen van de keizersnee.
Geniet van jullie meisje en alle goeds en bovenal Gods Zegen over haar opvoeding.
jaantje74 schreef:liefje schreef:rosekapje schreef:Stip van harte gefeliciteerd met jullie dochter Nieke! Wat een leuke naam heeft ze gekregen.
elvira (gast) schreef:@Stip en man: van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Hopelijk knap je snel weer op!
@ajl: ja, we weten welk geslacht de baby waarschijnlijk heeft, ja.(en daar hou ik het ivm meelezende nognietwetende-familie/vrienden in NL ook even bij
)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten