Refowebkids deel 11

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

asm

Re: Refowebkids deel 11

Berichtdoor asm » 14 jul 2010 12:19

donderdag gaan we haar helmpje ophalen. nu heb ik nog zoiets van het moet, maar ik denk dat als ze 'm eenmaal opheeft dat ik wel moet slikken hoor. niet meer even snel dat bolletje aaien of kusje op geven :cry:[/quote]

@jpc
Daan heeft helm ook gehad, en idd bolletje aaien en kusje geven is erg wennen! Kom je iedere keer die harde helm tegen...
Maar went snel... en als het nu zo warm blijft, kan je langzaamaan wennen denk ik.. hoeft ze m vast niet hele dag op! (Hoewel dat wel beter is natuurlijk...)
En het resultaat mag er zijn hoor! Hier van 1,5 cm verschil in de diagonalen, naar 0.4 gegaan en daarna nog 3 maand gedragen en geen meting meer gehad! Maar voor het oog is het niet te zien!
Iig succes!!

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 14 jul 2010 20:58

Succes ASM!

@PPM: time flies!!! lief hoor!
Time flies when you have none!

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 14 jul 2010 21:30

dank je asm,zo'n opsteker kan ik gebruiken. sommige mensen (ooms, tantes en andere vage bekenden) zeggen, ooh het valt toch wel mee, ik had het nog niet eens gezien, of: daar groeit ze toch wel over heen, vroeger hoorde je daar nooit wat van ](*,) later heeft ze toch lang haar dan zie je het niet meer ( als ze gaat zwemmen en het is nat zie je het weer )

maar goed, morgen gaat het gebeuren;)

@ajl: ze deed het ook ineens, nu vandaag heb ik het nog niet gezien ;) dus misschien was het eenmalig :D
Afbeelding

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 15 jul 2010 07:19

Sterkte vandaag jpc! En wat asm zegt, ik heb ook hele mooie resultaten gezien na een jaar een helm dragen. Diezelfde opmerkingen van mensen krijgen wij ook voor Cato te horen. Nu is het bij haar niet heel ernstig, maar ik zie het aan de rechterkant toch wel. Dus wij blijven gewoon oefenen! Gisteren rolde ze van buik naar rug, maar dan moet ze wel heel erg uitgedaagd worden.

En logisch dat je het vroeger niet hoorde; in die tijd werd er geen rugligging geadviseerd na een geboorte. Nu houd ik mij daar sowieso niet aan en leg ze toch glooiend op de zij, maar dat was bij Cato niet mogelijk door haar voorkeurshouding en nekklachten.

Trouwens gisteren ook met haar naar het cb geweest. Cato is nu 6 mnd en weegt 8440 gram en is 71 cm lang. Ze doet het dus goed.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 15 jul 2010 08:53

Sterkte vandaag JPC!

Gisteren met Ylana naar het cb geweest ze weegt nu 8400 gram en is 64 cm.
Gaat gelukkig allemaal goed met haar.
En met grote zus ook! :D

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 15 jul 2010 11:21

@ jeepeecee: Een helmpje lijkt me idd niet zo fijn, niet voor je dochter en niet voor jullie, maar je moet maar zo denken: die tijd met een helmpje is te overzien, een (afge)plat hoofd heb je voor heel je leven :mrgreen: . Succes in elk geval, ik hoop dat je snel resultaat ziet!

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 15 jul 2010 16:11

we zijn weer terug van orthopedisch centrum en haar helmpje is verder op maat gemaakt. ze mag hem vanddag 1 uur op 1 uur af en met slapen niet. zo word het opgebouwd. 1e uur zit er op, ze leek er geen last van te hebben :)
ben nu op zoek naar een airbrush studio dat we 'm leuk kunnen laten pimpen 8) de printjes die hun hadden vond ik niet leuk :oops:
Afbeelding

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 15 jul 2010 21:54

JPC, ik hoop op een goed resultaat! Fijn dat ze er geen last van lijkt te hebben.

Sjonge, wat een zware kinderen hebben jullie allemaal zeg! Sylke woog pas (11 mnd) 8540 gr en was 73 cm, en ik vind haar eigenlijk ook best wel een dikkertje dap.

Wij zijn inmiddels weer terug van vakantie, en wat heerlijk dat de kinders gewoon zonder te piepen lekker gaan slapen! Vooral Timon had op vakantie echt geen zin om naar bed te gaan, en krijste heel de camping bij elkaar, met als gevolg dat ook zuslief weer wakker was. Verder was de vakantie erg geslaagd hoor, Timon en Sylke hadden een hele fanclub op de camping :mrgreen:

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 15 jul 2010 22:53

Lenthe heeft vandaag haar eerste stapjes los gezet!

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 16 jul 2010 08:14

JPC, sterkte met het opbouwen van de helm! Hopelijk geeft het goed resultaat. Ik heb wel foto's gezien dat er binnen enkele weken al een hele verandering is te zien.

Lenthe, wat knap van jou! Volgens mij ben je er wel op tijd bij toch?

Memmem, Is de echo van Jennines heupjes al geweest?
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 16 jul 2010 11:33

@ schipje: schreeuw het van de daken!! :mrgreen:
knap hoor, lenthe! (nu kun je je mama lekker achter je aan laten rennen :wink: )

fijn jpc, dat ze er gisteren geen last van leek te hebben, hoe gaat het nu?
hoe lang duurt het opbouwen? en hoeveel uur per dag moet ze 'm uiteindelijk ophebben?

leuke vakantie gehad haai? hoelang zijn jullie op de camping geweest?
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 16 jul 2010 14:17

vpk schreef:@ schipje: schreeuw het van de daken!! :mrgreen:
knap hoor, lenthe! (nu kun je je mama lekker achter je aan laten rennen :wink: )

Ik hou het maar hier bij refowebkids, was erg enthausiast, mocht duidelijk zijn :wink:
Het ging zo leuk met een grote big smile :D maar vandaag durft ze nog niet.
Vandaag trouwens wel helemaal de trap op en af! Ik ging even wat pakken, ik kwam echt 5 sec. later terug en mw zat op de vierde tree!! M'n hart! Dat worden dus direct traphekjes ook onderaan de trap! Wel ideaal, ik hoef niet meer te sjouwen naar boven met d'r. Ze heeft de hele dag al zelf geklommen.

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 16 jul 2010 14:36

HOERA voor Lenthe (en haar moeder :wink: )
Weer een stap :wink: verder in de ontwikkeling!
Knap hoor!

Nou Haai, kan me voorstellen dat je blij bent dat de kinders weer in eigen bed kunnen slapen :lol:
Wel heel leuk dat jullie het zo fijn hebben gehad!

Wat is dat toch vaak aan de orde he die helmpjes...
Hopen dat het allemaal zijn nu mag hebben en de kindertjes er niet teveel last van zullen hebben!!!

Ben benieuwd hoe het met Elsb en haar lieve manneke gaat!!

Heb ook al HEEL lang niets meer van Bloempie gehoord.

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 16 jul 2010 15:20

hieperdepiep voor lenthe! zon10

nou hier gaat het eigenlijk heel goed. ze heeft er geen last van, alleen een beetje als ze op haar buik ligt, dan kan ze haar hoofdje niet zo goed omhoog doen, dan zit de rand van helm in de weg. volgende keer maar vragen of daar nog een stukje af kan.

opbouwschema:
dag 1: 1 uur op 1 uur af , niet met slapen
dag 2: 2 uur op 2 uur af, niet met slapen
dag 3: 4 uur op 1 uur af, ook met slapen
dag 4: 8 uur op 1 uur af, ook met slapen
dag 5: 23 uur op 1uur af, ook met slapen

Afbeelding
Afbeelding

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 16 jul 2010 15:33

Het staat grappig maar ik kan me heel goed voorstellen dat je wel moet slikken als je weet dat je kind een tijd met een helmpje door het leven moet gaan.
ja, dat is mijn mening dan he.....

Terug naar “Archief”