we kregen vd week de gemeenteaanslag weer binnen, dat zijn ook bedragen waar je niet vrolijk van word. we betalen €537~,~
we hebben trouwens besloten toch een auto te kopen en vd week hoop ik hem op te halen
echt wel zin in

Moderator: Moderafo's
Haai schreef:
Hier ook de aanslag gem. belasting binnen: E700,-Het is wel duidelijk dat de gemeente hier op zwart zaad zit... Ik moet alleen nog even kijken of ik bezwaar maak tegen de WOZ, ik mocht willen dat m'n huis waard is wat de gemeente denkt.
paprikameisje2 schreef:Haai schreef:
Hier ook de aanslag gem. belasting binnen: E700,-Het is wel duidelijk dat de gemeente hier op zwart zaad zit... Ik moet alleen nog even kijken of ik bezwaar maak tegen de WOZ, ik mocht willen dat m'n huis waard is wat de gemeente denkt.
een huis uit de straat wordt 'getaxeerd' en daar worden dan alle huizen in die straat opgezet. We hebben hiet het ene jaar mazzel en het ander pech. Overigens moet ik zeggen dat het nu een stuk lager ligt als vorig jaar. En, denk naar de aanslag te zien dat ons huis ook in een andere prijsklasse zit![]()
bij woz zit toch ook je rioolrecht ed bijin.. of vastrecht of hoe dat ook maar genoemd wordt? dus.. d ehoeveelheid mensen die in het huis wonen. Wij betaalden eerst voro twee, nu dus voor drie.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten