Ik denk dat de leeftijd ook wel wat uitmaakt. Kijk, als Anna Sofie ouder wordt mag ze op een gegeven moment ook wel in de keuken (en ook wel alleen de trap op enz)
Over het wegzetten: Ik vind dat je het een kind idd kunt aanleren, met het risico dat er dingen kapot gaan. Tja, jammer dan.
Ik heb een vriendin, kindje is nu 2 jaar en 2 maand en je wordt er soms dol van.
Je krijgt geen lepeltje in de koffie want anders pakt het jochie het, de koekjes worden niet op tafel gezet, anders pakt het
jochie het enz.. Ik heb dan echt zoiets van.. leer het hem dan a.u.b. af. Is hij bij ons, loopt hij met zijn bekertje door de kamer, zijn koekje kruimelt overal. Ik kan gewoon schoonmaak houden als ze weg zijn. Tegenwoordig zeg ik er zelf maar wat van en moet hij van mij gewoon op zijn stoel zitten tot het drinken op is. Loopt hij naar de keuken, zit overal bij. Oven open en dicht en er wordt niets van gezegd. Dus.. zeg er zelf ook wat van. Ze vindt mij heel streng. Tja, jammer dan. Maar om alles qua wegzetten aan te passen aan een kind vind ik onzin en om getiranniseerd te worden door een jochie van ruim 2. No way. (als ze me belt en hij vind het te lang duren gaat hij in de bloempot graaien of gillen enz. als je even niet naar hem luistert als hij wat wil vertellen gilt hij.) Maar goed.. voor het zelfde geld wordt Anna Sofie net zo'n lastig portret....
En idd.. ik laat ook wel eens vallen. Volgens mijn man alleen de dingen die ik niet mooi vind;-) Komt omdat hij een paar lelijke theeglazen had en ik had er eens 2 in mijn handen en zei dat ik ze toch zo lelijk vond en plots vielen ze echt uit mijn handen.. (weet het.. klinkt ongelooflijk, vond mijn man ook dus dat hoor ik nog steeds als ik wat in mijn handen heb wat ik niet mooi vind;-)
@Liefje: was gisteren alles naar wens? Heeft Danique genoten? Zal wel erg moe zijn geweest?