Toen er bij ons iemand onwel werd zei de dominee: organist speel eens wat.
Onder orgelimprovisatie is tie de kerk uitgedragen.
Moderator: Moderafo's
nee volgens mij niet. Tenminste nog nooit gezien. In mijn oude gemeente dus wel. De koster die had t volgens mij niet eens in de gaten want ik heb m dus helemaal niet gezien.. maar misschien achter toen de vrouw in de ambulance werd gehesen maar dat heb ik niet gezien.LeChat schreef:Hebben ze bij jullie in de kerk dan geen EHBO-ers aangesteld? Bij ons is de kerk in 'vakken' verdeeld en voor elk 'vak' zijn 1 of 2 van die mensen verantwoordelijk - vaak zijn het verpleegkundigen, of brandweerlui ofzo. Daarnaast komt de koster ook meteen opdraven...
LeChat schreef:Hebben ze bij jullie in de kerk dan geen EHBO-ers aangesteld? Bij ons is de kerk in 'vakken' verdeeld en voor elk 'vak' zijn 1 of 2 van die mensen verantwoordelijk - vaak zijn het verpleegkundigen, of brandweerlui ofzo. Daarnaast komt de koster ook meteen opdraven...
MissF schreef:Wat ik ontzettend storend vind, is roddelen binnen de kerk. Mij valt het absoluut niet op dat iemand eens geen hoed op heeft die het normaal wel heeft. Maar heel veel mensen zien dat meteen en gaan dan meteen met elkaar:' Oh, ze heeft geen hoed op. Zou ze 'm vergeten zijn?'
Kom op zeg! Wat boeit dat nou? Ik heb wel eens rondgekeken hoeveel mensen er tegenwoordig geen meer op hebben, maar ik let echt niet op wie hem wel of niet op heeft die het anders juist wel/niet heeft.
Dat is natuurlijk ook jammer, al moet je als nieuweling natuurlijk jezelf ook wel een beetje open stellen en actief zijn, verenigingen bezoeken e.d.Tijn schreef:Maar ik herken dat kijken wel hoor, dat is bij ons ook vooral als er nieuwe mensen zijn worden die flink bekeken, maar bijna nooit aangesproken...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten