En het zeeuws is ontzettend nep. Doe het dan goed en ondertitel het... of doe het niet.
Maar goed, een aardige film. Geen weggegooid geld.... maar ik vond het ook weer geen meesterwerk ofzo

Moderator: Moderafo's
huilen van het lachen is iets anders dan huilen om een sport. Persoonlijk kan ik daar het nut niet van inzien.Marnix schreef:jaja, daar mag je wel om huilen maar om een verloren voetbalwedstrijd niet?
kwebbel schreef:huilen van het lachen is iets anders dan huilen om een sport. Persoonlijk kan ik daar het nut niet van inzien.Marnix schreef:jaja, daar mag je wel om huilen maar om een verloren voetbalwedstrijd niet?
Ik heb gisteren Inglorious Bastards gezien, vreselijke film!!! Wist niet dat ie zo gewelddadig was... bij een oorlogsfilm is dat wel realistisch dat er geweld in voorkomt maar zo erg... brrr!!
jamillah schreef:Sja, Quentin Tarantino, dan weet je dat
henkie schreef:jamillah schreef:Sja, Quentin Tarantino, dan weet je dat
Hij heeft me nog niet verrast in positieve zin inderdaad. Die man moet toch een hele slechte jeugd hebben gehad.
nou dat wist ik dus niet! Als ik het wist was ik m ook niet gaan kijken...jamillah schreef:kwebbel schreef:huilen van het lachen is iets anders dan huilen om een sport. Persoonlijk kan ik daar het nut niet van inzien.Marnix schreef:jaja, daar mag je wel om huilen maar om een verloren voetbalwedstrijd niet?
Ik heb gisteren Inglorious Bastards gezien, vreselijke film!!! Wist niet dat ie zo gewelddadig was... bij een oorlogsfilm is dat wel realistisch dat er geweld in voorkomt maar zo erg... brrr!!
Sja, Quentin Tarantino, dan weet je dat
van dat persoonlijk: weet ikjamillah schreef:Het was ook niet persoonlijk bedoelt, meer in het algemeen, als uitdrukking 'dan weet je dat'![]()
Ik heb er meerdere gezien van hem maar het is altijd vooral veel bloed en nog meer bloed. Bah..
kwebbel schreef:nou dat wist ik dus niet! Als ik het wist was ik m ook niet gaan kijken...jamillah schreef:kwebbel schreef: huilen van het lachen is iets anders dan huilen om een sport. Persoonlijk kan ik daar het nut niet van inzien.
Sja, Quentin Tarantino, dan weet je dat
pannenkoek schreef:Ik hou zo wie zo niet van films. En we schaffen ze ook niet aan voor de kinderen. Dan heb ik het over DVD's. Snuf/ kleine huisjes/kameleon komen hier niet in huis.
We hebben wel DVD's van Willemijn ( een solo zangertje uit Urk) en van een mannenkoor.
Ook een natuurfilm over beren of roofvogels, maar speelfilm komen hier niet in huis.
maboc schreef:pannenkoek schreef:Ik hou zo wie zo niet van films. En we schaffen ze ook niet aan voor de kinderen. Dan heb ik het over DVD's. Snuf/ kleine huisjes/kameleon komen hier niet in huis.
We hebben wel DVD's van Willemijn ( een solo zangertje uit Urk) en van een mannenkoor.
Ook een natuurfilm over beren of roofvogels, maar speelfilm komen hier niet in huis.
Waarom dan niet eigenlijk? Mijn kids hebben het prima naar de zin met een filmpje.
[vooroordeel aan]
Ik denk dat Willemijn er bij niet inkomt
[vooroordeel uit]
pannenkoek schreef:Wij hebben uit principe ook geen TijdVerdrijf dus vandaar ook geen speelfilms. Kun je naar ons idee net zo goed een tv hebben of naar de bios gaan.
Maar goed, dat is onze mening. We moeten onze kinderen wel ten voorbeeld zijn, en er over praten. Onze dochter moets voor school naar de bios, een film kijken, dat wilden wij niet. ze kreeg een vervangende opdracht. en met onze dochter hebben we een heel goed gesprek gehad.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten