Moderator: Moderafo's
*Annet* schreef:Marnix schreef:Hoezo werkt een condoom niet dan?
(ik probeer gewoon de keuze en de argumenten daarvoor te begrijpen, niet alternatieven aan te dragen ofzo)
Condoom is niet romantisch, ben je fijn aan het knuffelen en moet er weer een hoes omheen. Kun je die dingen niet gelijk vinden, is te donker moet er licht aan. Sommigen krijgen allergische reacties van rubber.
Marnix schreef:Ik denk overigens dat het vooral gevoelsargumenten zijn bij mij... sterilisatie lijkt me gewoon helemaal niks. En ik kan niet goed uitleggen waarom. Op een gegeven moment kan je trouwens sowieso niet meer zwanger worden. Maar goed. Op de een of andere manier klinkt het eng... en misschien valt dat idd wel mee.
tante-tortel schreef:.
Maar eerlijk is eerlijk ik vind jaren lang de pil slikken waarvan het twijfelachtig is of hij wel etisch verantwoord is vind ik een slechtere keus.
Sabra schreef:tante-tortel schreef:.
Maar eerlijk is eerlijk ik vind jaren lang de pil slikken waarvan het twijfelachtig is of hij wel etisch verantwoord is vind ik een slechtere keus.
Los gezien van het feit dat de pil ethisch verantwoord is, is het met name de keus van beide partners. Daar heeft niemand iets over te zeggen, daar slechts degenen die kiezen voor een bepaalde verantwoording dienen af te leggen, mocht je daarin geloven.
Marnix schreef:Ik denk overigens dat het vooral gevoelsargumenten zijn bij mij... sterilisatie lijkt me gewoon helemaal niks. En ik kan niet goed uitleggen waarom. Op een gegeven moment kan je trouwens sowieso niet meer zwanger worden. Maar goed. Op de een of andere manier klinkt het eng... en misschien valt dat idd wel mee.
Marnix schreef:Wat een belachelijke instellingAlsof sterilisatie de enige oplossing is of de oplossing omdat de man dan ook eens lekker mag lijden
En verder, als dat zwanger zijn en baren meetelt mogen we ook wel mee gaan tellen hoeveel uur de man en de vrouw gewerkt hebben
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 15 gasten