Moderator: Moderafo's
Riska schreef:Evelien schreef:Ik had afgelopen zondag ook tijd voor de baby's en dreumersen. Geweldig we hadden enorm gezellig baby's die sliepen, kruipen en speelden. Dus ik heb geen preek gehoord. a.s. zondag hopen we naar de pinkstergemeente te gaan.
Dat zal best wel, maar dat waren niet jouw kinderen...
Big Smile bedoelt dat er door de week wel weinig echte tijd is voor eigen kinderen.
kwebbel schreef:Geen Kerk gevierd helaas. Moest werken t/m 16.00 uur en Kerk begon al om 16.15, eerder weggaan zat er ook niet in. Dan maar achteraf luisteren.
mw schreef:kwebbel schreef:Geen Kerk gevierd helaas. Moest werken t/m 16.00 uur en Kerk begon al om 16.15, eerder weggaan zat er ook niet in. Dan maar achteraf luisteren.
en ik stond voor een dicht deur. Durfde niet naar binnen![]()
gistermiddag een hele mooie en leerzame preek gehoord over de heiliging van Gods Naam in gebed en leven, aan de hand van zondag 46. Nogal wat antwoorden op vragen gehad.
Gerdien B. schreef:het nadeel daar van is, dat ik dan vaak zo moe ben, dat ik enorm vele moeite moet doen om er bij te blijven en het nog echt te kunnen volgen!
Evelien schreef:Gerdien B. schreef:het nadeel daar van is, dat ik dan vaak zo moe ben, dat ik enorm vele moeite moet doen om er bij te blijven en het nog echt te kunnen volgen!
heel herkenbaar. Dat had ik ook. En mijn moeder heeft dat soms ook. En daar voelt ze zich soms zo schuldig om. Ik denk dan, volgens mij kun je dan beter gewoon even lekker tot rust komen, dan dat je zit te slapen in de kerk en toch niks op pakt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten