Remancipatie!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 10 mei 2008 19:48

Galateia schreef:
em_ma schreef:Thomas Berge vind ik echt een poeppie :wink:

Haha. Ja, echt zo'n jochie met rode blosjes op zijn wangen. Dat je denkt "ah... koedie koedie koedie"

Zijn kledingstijl vind ik echt ronduit VERSCHRIKKELIJK

Ehhh ja, hij is 10 jaar jonger dan mij, maar goed 8)
Maar koediekoedie heb ik nog nooit bij hem gedacht :mrgreen:
Hmmm als hij er kakki bij loopt vind ik dat juist heel leuk, ik hou wel van die stijl.
Psalm 27 : 11a
HEERE, leer mij Uw weg

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 10 mei 2008 19:54

Kakki... dat vind ik nu echt de meest vreselijke kledingstijl die er is. Echt, punkhaar met ringen door z'n neus is dan nog beter...

Wanneer een man kakkig gekleed is, dan knap ik daar echt op af. Nee, dat is echt zo gigantisch niet waar ik op val.
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 10 mei 2008 19:56

Galateia schreef:Kakki... dat vind ik nu echt de meest vreselijke kledingstijl die er is. Echt, punkhaar met ringen door z'n neus is dan nog beter...

Wanneer een man kakkig gekleed is, dan knap ik daar echt op af. Nee, dat is echt zo gigantisch niet waar ik op val.

Smaken verschillen :D
Ik knap wel af op die arrogante kereltjes die ook zo praten of er chronisch uitzien alsof ze naar golf of The Rotary Club gaan.
Vlot en sportief kakki, zo zie ik een man t liefst :oops:

HEERE, leer mij Uw weg

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 10 mei 2008 20:02

Galateia schreef:Wanneer een man kakkig gekleed is, dan knap ik daar echt op af. Nee, dat is echt zo gigantisch niet waar ik op val.

Same goes for women. Parelkettinkjes, nog grotere parels aan de oorlel, Burberry-details, Tommy- en Poloaccessoires ... :neeschudden:

(Op mijn gitaar staat de kreet gekalkt: This Machine Kills Girlie Girls :mrgreen: )

Maneah
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Maneah » 10 mei 2008 20:11

Emma, een kakker die elke dag een overhemd/blouse draagt? Of juist helemaal niet? Smaken verschillen inderdaad, 't is totaal niet mijn favo kledingstijl. Het mag van mij wel een beetje apart/eigenzinnig zijn.

Het karakter 'Jens' in de serie 'Van Jonge Leu en Oale Groond' vind ik wel erg interessant en aantrekkelijk. 8)
'Elk mens heeft zijn eigen waarde, zijn eigen glans, zijn eigen geheim...'

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 10 mei 2008 20:17

Giovannino schreef:
Galateia schreef:Wanneer een man kakkig gekleed is, dan knap ik daar echt op af. Nee, dat is echt zo gigantisch niet waar ik op val.

Same goes for women. Parelkettinkjes, nog grotere parels aan de oorlel, Burberry-details, Tommy- en Poloaccessoires ... :neeschudden:

Oei, inderdaad! Dat is echt zo gigantisch niet mijn stijl. Zowel voor mannen als vrouwen, vind ik het echt helemaal niks.

Giovannino schreef:(Op mijn gitaar staat de kreet gekalkt: This Machine Kills Girlie Girls :mrgreen: )

Wat valt volgens jou onder 'girlie girls'?

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 10 mei 2008 20:22

Maneah schreef:Emma, een kakker die elke dag een overhemd/blouse draagt? Of juist helemaal niet? Smaken verschillen inderdaad, 't is totaal niet mijn favo kledingstijl. Het mag van mij wel een beetje apart/eigenzinnig zijn.

Het karakter 'Jens' in de serie 'Van Jonge Leu en Oale Groond' vind ik wel erg interessant en aantrekkelijk. 8)

Elke dag hoeft niet (mag wel natuurlijk), als je in de tuin werkt ofzo is het niet zo handig, vind overhemden wel geweldig mooi jah! :mrgreen:

Ik ben aan het googlen geweest hoe Jens eruit ziet (ik kijk de serie nooit), maar daar zou ik geen trek in kunnen krijgen. Als ik de foto s bekijk geef ik meer de voorkeur aan: Alwie, Luuk.

HEERE, leer mij Uw weg

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 10 mei 2008 20:26

em_ma schreef:Elke dag hoeft niet (mag wel natuurlijk), als je in de tuin werkt ofzo is het niet zo handig, vind overhemden wel geweldig mooi jah! :mrgreen:

Mijn man heeft er geeneen :mrgreen:
Ik heb hem ook nog nooit met een overhemd gezien, volgens mij zou ik in een deuk liggen
:mrgreen:

Dat is wel iets wat we met elkaar gemeen hebben: we dragen geen knoopjes en kraagjes. Ik heb echt niks met knoopjes, dus geen bloesjes of vestjes die met knoopjes gesloten worden. En van die kraagjes-kraagjes, die je kan omslaan (of erger nog: omhoog zetten)... daarvan hebben we ook allebei niks.

Maneah
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Maneah » 10 mei 2008 20:26

Je leest maar half, Emma. :mrgreen: Ik had 't over het karakter wat hij speelt in die serie. Een nuchtere man, maar ook duidelijk één met gevoel. Een ruwe bolster & blanke pit-type. Z'n uiterlijk is niet echt leuk inderdaad, dan is Luuk heel wat leuker. :)
'Elk mens heeft zijn eigen waarde, zijn eigen glans, zijn eigen geheim...'

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 10 mei 2008 20:34

Maneah schreef:Je leest maar half, Emma. :mrgreen: Ik had 't over het karakter wat hij speelt in die serie. Een nuchtere man, maar ook duidelijk één met gevoel. Een ruwe bolster & blanke pit-type. Z'n uiterlijk is niet echt leuk inderdaad, dan is Luuk heel wat leuker. :)
'

Hahah, omdat ik de serie nooit kijk (had ik getypt... :mrgreen: ) kan ik niet zeggen wat ik van zijn karakter vind. :wink:
Jens doet mij beetje denken aan die gast uit Flodder: Kees (had flodder.nl ingetypt, maarre dan krijg je wat anders te zien dan wat ik zocht :oops: )
Maar het karakter wat je omschrijft, dat maakt alles goed :P

HEERE, leer mij Uw weg

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 10 mei 2008 21:43

Hee dames, gaan jullie es gauw de Slowchat in :|

Ik ben gek op overhemden, wijd openstaand en met half opgerolde mouwen geven ze je een mooi figuur. Maar ik heb daarin wel mijn eigen voorkeuren, meestal Westernshirts o.id. Als er maar versierselen o.i.d. aanzitten. 8)

Girlie girls zijn "meisjesachtige meisjes". Ik ken genoeg typjes parelketting die ik verder wel waardeer om hun karakter, daar doel ik niet op. Wel op van die kuddedieren die geen enkel blijk van persoonlijkheid tonen, geheel volgens de groepscode gekleed kraaiend over hun hockeykleedkameravonturen in rosésloepen door de grachten varen, etc. Dat soort vrouwen. Barbies zijn het. Bwerk.

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 10 mei 2008 21:50

Giovannino schreef:Hee dames, gaan jullie es gauw de Slowchat in :|

Ik ben gek op overhemden, wijd openstaand en met half opgerolde mouwen geven ze je een mooi figuur. Maar ik heb daarin wel mijn eigen voorkeuren, meestal Westernshirts o.id. Als er maar versierselen o.i.d. aanzitten. 8)

Girlie girls zijn "meisjesachtige meisjes". Ik ken genoeg typjes parelketting die ik verder wel waardeer om hun karakter, daar doel ik niet op. Wel op van die kuddedieren die geen enkel blijk van persoonlijkheid tonen, geheel volgens de groepscode gekleed kraaiend over hun hockeykleedkameravonturen in rosésloepen door de grachten varen, etc. Dat soort vrouwen. Barbies zijn het. Bwerk.

Op de een of andere manier vind ik mannen in overhemden gewoon woest aantrekkelijk :mrgreen:
Ik hou zelf ook van kakki kleding, maar hou niet van al die parels aan je lijf. Heb twee bescheiden gevallen in mn oor zitten en verder niets, heel af en toe een paar aan een armband.

HEERE, leer mij Uw weg

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 10 mei 2008 22:34

Remancipatie gaat duidelijk NIET over welke mannen en vrouwen al dan niet aantrekkelijk zijn; opbokken met dat geslowchat, ik weet toch wel dat ik aantrekkelijk ben. Dat is waar remancipatie wél over gaat, namelijk 8)
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 11 mei 2008 08:08

em_ma schreef:Leren teenslippers gaan kopen, die zijn zo geweldig voor mannen!

JA! Hier ben ik het helemaal mee eens. Mannen op teenslippers (en dan niet van die plastic dingen) zijn sexy! 8)

Giovannino schreef:

Parels zijn vreselijk! :|

Giovannino schreef:(Op mijn gitaar staat de kreet gekalkt: This Machine Kills Girlie Girls :mrgreen: )

:D

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 11 mei 2008 09:47

Gershwin schreef:Remancipatie gaat duidelijk NIET over welke mannen en vrouwen al dan niet aantrekkelijk zijn; opbokken met dat geslowchat, ik weet toch wel dat ik aantrekkelijk ben. Dat is waar remancipatie wél over gaat, namelijk 8)

Absoluut. Jij bent HET toonbeeld van de aantrekkelijke man! ;)

Alleen jammer dat je je daar zo overduidelijk van bewust bent ;)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Terug naar “Archief”