Evelien, zelf een kerkgebouw zoeken? Trouw je dan niet gewoon in je 'eigen' kerk?
Moderator: Moderafo's
liefie schreef:wij hebben het eigenlijk binnen 2 weken allemaal geregeld als het niet sneller wasen hadden 2 en halve maand om te klussen en toen zijn we getrouwd
Daphne schreef:liefie schreef:wij hebben het eigenlijk binnen 2 weken allemaal geregeld als het niet sneller wasen hadden 2 en halve maand om te klussen en toen zijn we getrouwd
Bij ons ongeveer hetzelfde, wij hadden alleen alles al op 1 dag geregeld...![]()
Vantevoren hadden we al vaker besproken wat we graag wilden op onze bruiloft en hoe laat alles moest gebeuren.
We hebben daarna eerst de feestlocatie gebeld en die onder voorbehoud vastgelegd. Toen het gemeentehuis, dat kon op de dag en het tijdstip wat we wilden. Daarna hebben we de ds. gebeld en die kon ook.
Evelien schreef:heb ff een vraag: ik heb een gruwelijke hekel aan (kleding) passen! Hoe kan ik hier het beste mee om gaan als ik een jurk ga passen! Opzich ben ik dan wel weer erg kieskeurig.... pppfff![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten