Moderator: Moderafo's
Gelukkig ken ik wel een belastingadviseur, mijn opa88alries88 schreef:Ik heb ooit van een vriendin gehoord dat je dan via de belasting ook nog het een en ander kan regelen waardoor je uiteindelijk niet zo heel veel meer zelf hoeft te betalen, maar heb er verder ook geen verstand van, misschien dat je een belastingadviseur kent ofzo?
gempa schreef:zouden jullie ook fultime naar schoolgaan?
ik zou dolgraag verloskundige willen worden, als mn jonsgste over 2 jaar naar school gaat. maar daar is geen deeltijd studie voor.
Mijn ideeajl schreef:Of een werkgever je kan verplichten om nadat je de opleiding hebt gevolgd en evt minder zou werken de opleiding terug te betalen is discutabel. Ik zou daar wel een procedure over willen startenMaar dat is beroepsdeformatie, geloof ik.
Daar is genade voor nodig, zegt de Elspeetse predikant. „Om in de zorg voor je kinderen, het stof onder het bed en zelfs in vieze sokken een glans en een roeping te zien.”
Ik vind het een nogal onsamenhangend verhaal, want wat is dan concreet het verkeerde voorbeeld geven aan je kinderen, vraag ik me af. Het cursief geschreven gedeelte heb ik niet gelezen.sela schreef:http://www.refdag.nl/artikel/1349472/Modelleerbaar+als+gel.html
citaat uit het artikel: 'Dit tot zijn grote teleurstelling. „Buitenshuis werkende moeders maken onze gezinnen kapot. En juist op die gezinnen heeft de duivel het gemunt, zegt ds. Stelwagen. „Hij weet: gezinnen vormen de basale structuur van onze maatschappij.”'
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten