De RW Wintermeeting 01-02-08 - Wie komen er?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

T. Lindeman
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor T. Lindeman » 30 jan 2008 11:53

Abdijbiertje om 1:00 schreef:
T. Lindeman schreef:Ik meld me ook af.

TOch niet vanwege al het gezeur? In dat geval geldt voor jou dezelfde oproep als voor Raaf.

Jawel, laat ik er eerst op wijzen dat IRL hier helemaal buiten staat. Maarrr hoe er op dit moment omgegaan wordt met de vaste kern van Refoweb vind ik niet normaal en kinderachtig. Niet om arrogant te doen, maar als deze vaste kern er niet was, was dit forum zachtjes aan helemaal leeggelopen. Het modereerbeleid gaat me steeds meer tegen staan. Ik heb momenteel dan ook geen behoefte om als forummer op de meeting vertegenwoordigd te zijn en denk er hard over om dit forum volledig de rug toe te keren. Zeker nu de personen met wie ik mij enigzins verbonden naar hetzelfde land verhuizen. Maar de tijd zal het leren of ik mijn hart weet los te koppelen van Refoweb. :P
Auf Wiedersehen!

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 30 jan 2008 12:24

Lindeman, kop op. Hier moeten we toch met z'n allen uit kunnen komen??

TKF
Moderator

Berichtdoor TKF » 30 jan 2008 12:37

Mensen, gewoon komen vrijdag, niet opeens terugkrabbelen. Wilders vindt Vogelaar ook knettergek maar zij zitten af en toe ook in dezelfde Kamer. :)
'Real discoveries come from chaos.'
- Chuck Palahniuk

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 30 jan 2008 12:45

Dat vindt ik ook; bovendien is er dan de gelegenheid dingen uit te praten.

TKF, blij dat je als Mod het hoofd koel houdt! d:)b

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 30 jan 2008 12:53

Jammer dat er nu bepaalde mensen niet meer komen, maar we gaan het gewoon gezellig maken vrijdag!

Heeft iemand nog een origineel idee om in de stijl van het thema te gaan?
Dus, dat.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 30 jan 2008 12:59

Giovannino schreef:Lindeman, kop op. Hier moeten we toch met z'n allen uit kunnen komen??

Dan moet er wel eerst duidelijkheid komen over een aantal zaken.

smArtjan
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor smArtjan » 30 jan 2008 13:14

Voda schreef:jaa ik kom dus ook ! :D

@smArtjan: neem je die DVD mee ? :wink:

Ja, k was het wel van plan Voda, maar..... ik kom niet omdat ik maandagavond mijn pols heb gebroken.
"UBI IUDICIA DEFICIUNT INCIPIT BELLUM"
Afbeelding

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 30 jan 2008 13:21

T. Lindeman schreef:
Abdijbiertje om 1:00 schreef:
T. Lindeman schreef:Ik meld me ook af.

TOch niet vanwege al het gezeur? In dat geval geldt voor jou dezelfde oproep als voor Raaf.

Jawel, laat ik er eerst op wijzen dat IRL hier helemaal buiten staat. Maarrr hoe er op dit moment omgegaan wordt met de vaste kern van Refoweb vind ik niet normaal en kinderachtig. Niet om arrogant te doen, maar als deze vaste kern er niet was, was dit forum zachtjes aan helemaal leeggelopen. Het modereerbeleid gaat me steeds meer tegen staan. Ik heb momenteel dan ook geen behoefte om als forummer op de meeting vertegenwoordigd te zijn en denk er hard over om dit forum volledig de rug toe te keren. Zeker nu de personen met wie ik mij enigzins verbonden naar hetzelfde land verhuizen. Maar de tijd zal het leren of ik mijn hart weet los te koppelen van Refoweb. :P

Gaat wat jij de vaste kern noemt zelf wel normaal met refoweb om? Ooit zal trouwens jouw vaste kern er niet meer zijn op refoweb en geen nood, dan ontstaat er een nieuwe vaste kern, dat is tot nu toe altijd zo geweest. Er zijn namelijk best mensen die voorheen heel erg actief waren, maar nu veel minder of nergens meer te bekennen zijn.
Jammer vind ik wel dat je daarom een meeting laat schieten, helemaal omdat er nog geen uitsluitsel gegeven is over wat er hier op het moment gebeurt. Maar goed, misschien bekijk ik het ook wel verkeerd :wink:
oke dit was offtopic, ontopic ik kom niet, tenzij er refowebbertjes zijn die op refowebbaby's willen passen :wink:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

smArtjan
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor smArtjan » 30 jan 2008 13:27

Evelien schreef:mag je ook ergens anders mee schieten? :oops:

Tuurlijk, waar wil je mee schieten dan? :P
"UBI IUDICIA DEFICIUNT INCIPIT BELLUM"

Afbeelding

T. Lindeman
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor T. Lindeman » 30 jan 2008 13:34

rosekapje schreef: tenzij er refowebbertjes zijn die op refowebbaby's willen passen :wink:

Jawel hoor.
Auf Wiedersehen!

TKF
Moderator

Berichtdoor TKF » 30 jan 2008 15:34

rafaell schreef:Ik meld me af. Een forum waarop Henkie zo zijn macht misbruikt wil ik niks meer mee te maken hebben. Gegroet.

Zeg, een echte student politicologie heeft ballen! :D
(of alleen als ze in Nijmegen studeren?)

Collateral

Berichtdoor Collateral » 30 jan 2008 15:44

Mee eens, TKF! We zijn nu nog gewoon Refowebbers, en het heeft weinig zin om dingen te gaan forceren op deze manier (hoewel niemand zich gedwongen hoeft te voelen om te komen als dat voor zijn of haar gevoel niet goed is, uiteraard :) ). Hoe dan ook: het kan juist weleens een grappige en interessante meeting worden zo. Mochten we straks allemaal RW-er af zijn, dan is het pas tijd om meetings te laten schieten. :)

Overigens gaf Rafaell naderhand (via de msn van Aragorn) aan dat hij wellicht toch zou komen - en Aragorn/Russell zelf in dat geval ook. Extra reden om er allemaal bij te zijn natuurlijk. 8)

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 30 jan 2008 15:48

hug, broeders :wink:

Collateral

Berichtdoor Collateral » 30 jan 2008 15:57

* hugt mee * regenboog-smile

reform
Moderator

Berichtdoor reform » 30 jan 2008 15:59

Collateral schreef:Overigens gaf Rafaell naderhand (via de msn van Aragorn) aan dat hij wellicht toch zou komen - en Aragorn/Russell zelf in dat geval ook. Extra reden om er allemaal bij te zijn natuurlijk.

Haha het is tegenwoordig he-le-maal 2008 om via Aragorn/Russell dingen te doen :wink: .
Afbeelding

Terug naar “Archief”