Moderator: Moderafo's
Mhaw, soms poog ik wel eens wat cynisch te zijn, of semi grappig. Ik beken. Mijn ex schoonmoeder is trouwens een lieve vrouw, jammer dat ik haar nog zo weinig spreek. (Dit meen ik wel)Smurffie schreef:André schreef:Ooo, dus de eerste indruk hebben ze toch al.Smurffie schreef:Ik heb mijn a.s. schoonmoeder gisteren gebeld voor haar verjaardag..doodeng, ik heb ze nog maar 1 keer gezien
Maar was zei ze: dag lieve schoondochter, wat leuk dat je d'r aan denkt me te bellen op m'n verjaardag![]()
André, ben jij niet veel te nuchter om zó te overdrijven?
Ik herken het wel !!! Vervelend is dat!!!tante-tortel schreef:De voorbeelden die ik op het oog heb daarvan zijn het juist helemaal geen moeders die bij hun zoons er bovenop zaten, om maar te zeggen. Zij bemoeiden zich juist helemaal niet met hen.
Maar toen ze verkering kregen met mijn dochters was het ineens ach en wee. Ohw wat ben ik zielig want nu raak ik mijn zoon kwijt. Ruzie's waren en zijn er dus nog steeds.
Onze dochters worden door beide schoonmoeders niet geaccepteerd.
De ene dochter daarvan komt haar schoonmoeder b.v. alleen op de verjaardag van haar zoon. En mijn dochter heeft in mei een grote buikoperatie gehad, maar op bezoek komen? echt niet.
En van de ander hoorde ik vandaag weer zo een vervelend verhaal.
Dan heb ik weleens medelijden met mijn dochters.
pol schreef:rosalie83 schreef:Hebben jullie al wel eens geprobeerd iets gezelligs te gaan doen met je schoonmoeder/ouders? Misschien creeer je dan een heel andere sfeer!
Mens hou op, binnenkort MOETEN we een weekend met heel de fam op vakantie. Nou ik ging nog liever in een tentje op het strand zitten in mijn uppie. Heel de familie hangt met een rijgdraadje aan mekaar.
Vlg jaar gaan we naar het familiediner van de eo
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten