Afknappers

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 07 aug 2007 15:32

En toch...vind ik kleding best wel belangrijk, zelf bij mn eigen vriend nog. Als hij leuke kleren aan heeft, vind ik hem nog steeds aantrekkelijker dan wanneer ie in zn oude kloffie rondloopt.
Ik kijk niet altijd meteen naar kleren, meer naar hoe iemand overkomt, maar kleren vind ik nog steeds wel veel zeggen van hoe iemand is.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

HansenMirjam
Mineur
Mineur

Berichtdoor HansenMirjam » 08 aug 2007 03:30

Ik knap af op mensen (mannen) die bier drinken, dat vind ik zo volks!

ook op meisjes/vrouwen die van die te korte truitjes/lage broeken, flinke riem aanhebben en dan een mega-vetrol erover hebben hangen. Echt, dat ze zelf niet zien dat ze veel te dik zijn voor van die kleine meisjes kleding snap ik werkelijk niet...

Mensen die te hard en te vaak lachen, daar heb ik ook wat tegen...
A smile costs nothing, but gives much

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 08 aug 2007 09:13

HansenMirjam schreef:Ik knap af op mensen (mannen) die bier drinken, dat vind ik zo volks!

Serieus? Dan vallen er wel heel veel mensen af!

Mariekje88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Mariekje88 » 08 aug 2007 09:28

Zou het er ook niet aan liggen hoe het gedronken wordt?

Maar die term, "volks". Ik vind dat zo denigrerend klinken :?

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 08 aug 2007 13:49

HansenMirjam schreef:Ik knap af op mensen (mannen) die bier drinken, dat vind ik zo volks!

ook op meisjes/vrouwen die van die te korte truitjes/lage broeken, flinke riem aanhebben en dan een mega-vetrol erover hebben hangen. Echt, dat ze zelf niet zien dat ze veel te dik zijn voor van die kleine meisjes kleding snap ik werkelijk niet...

Mensen die te hard en te vaak lachen, daar heb ik ook wat tegen...

Zozo, je knapt af op mannen en op vrouwen... kan ik daaruit opmaken dat je bi bent? :)

Even serieus, ik knap af op mensen met zo'n verwaand toontje zoals jij hebt. Bier drinken is zo volks. Bier is al jarenlang een veel gedronken drank. En jij doet net alsof dat van die simpele gewone mensen zijn en jij daar ver boven staat. Als ik ergens op afknap is het wel op dat soort arrogant gedrag van jezelf uitnemender achten dan de ander. Brrr.

Net zoiets als wanneer je zegt: Ik knap af op mensen die aardappels eten, dat is zo burgerlijk.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 08 aug 2007 15:03

Net zoiets als wanneer je zegt: Ik knap af op mensen die aardappels eten, dat is zo burgerlijk.

Tot voor kort luste ik het ook niet, maar ik ben stilletjes aan toch burgelijk aan het worden dan 8)

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 08 aug 2007 18:53

er is niet de bedoeling dat iemand aangevallen wordt op zijn of haar afknapper.
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

HansenMirjam
Mineur
Mineur

Berichtdoor HansenMirjam » 08 aug 2007 19:30

Sorry voor het toontje, het gaat mij meer om de hele entourage rond het bierdrinken.
Hijsen, het ene flesje na het andere.
En die campings waar jongeren een weekend lang niets doen dan zuipen en met de een na de ander naar bed gaan.
Daarom ben ik blij dat mijn man geen bier drinkt, maar het bij een wijntje houdt.

En, nee, ik ben niet bi

André

Berichtdoor André » 08 aug 2007 19:33

HansenMirjam schreef:Sorry voor het toontje, het gaat mij meer om de hele entourage rond het bierdrinken.
En die campings waar jongeren een weekend lang niets doen dan zuipen en met de een na de ander naar bed gaan.
Daarom ben ik blij dat mijn man geen bier drinkt, maar het bij een wijntje houdt.

En, nee, ik ben niet bi
Lees anders nog even de openingspost......

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 08 aug 2007 19:37

HansenMirjam schreef:Sorry voor het toontje, het gaat mij meer om de hele entourage rond het bierdrinken.

En, nee, ik ben niet bi

Hmmmz als je weleens een biertje drinkt, betekent dat niet automatisch dat je je wilt bezatten. En van wijn kan je ook behoorlijk dronken raken, dat bewijzen sommige meiden op diezelfde campings. Dus ik denk dat je vooroordeel iets te ver gaat ;) maar je punt is duidelijk.

HansenMirjam
Mineur
Mineur

Berichtdoor HansenMirjam » 08 aug 2007 19:48

danku, ik heb er slechte ervaringen mee...
misschien dat ik daarom wat kort door de bocht ben

keessie
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor keessie » 08 aug 2007 19:53

je had beter eerst openingspost kunnen lezen enne beheersing is ook een vak....Of je nu slechte ervaringen hebt of niet
Stap voor stap, weer een stapje verder.

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 08 aug 2007 22:31

Someone speaking Dutch! :lol:
I've heard that so many times, and I need something else. (...needing for some intellectual challenge from time to time.)
Speak to me in German, English, French, Italian... whatever. But NOT in Dutch! :mrgreen:
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Flappie
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Flappie » 09 aug 2007 00:30

Is that your dislike of woman, when they speak dutch? (to keep ontopic) 8)
God bless mommy and matchbox cars
God bless dad and thanks for the stars
God hears amen wherever we are
And I love you

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 09 aug 2007 09:51

HansenMirjam schreef:danku, ik heb er slechte ervaringen mee...
misschien dat ik daarom wat kort door de bocht ben

Tja, het kan dus ook anders, jou ervaringen zijn nog niet representatief voor de bierdrinkers in het algemeen :) En het zou toch ontzettend jammer zijn als je afknapt op een heel aardig iemand, puur omdat hij bier wel lekker vindt en af en toe van een pilsje geniet. Dat er mensen zijn die verkeerd omgaan met bier, dat klopt.... maar je mag niet iedere bierdrinker daarom maar raar vinden ofzo...

Waarom zeg je dan niet gewoon: Ik knap af op mensen die teveel drinken.... Dan ben je tenminste genuanceerd. En neem je niet de mensen die er wel goed mee omgaan ten onrechte mee.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Terug naar “Archief”