tja.. en zo snel ze predikant zijn: koppen dicht, want het is een gezondene van God?
Ik wil graag een bijbelse onderbouwing zien voor het instellen van een curatorium. kom dan maar weer terug.
Moderator: Moderafo's
TKF schreef:Ik weet niet of er een GGiN topic is, maar daarom deze reactie maar hier.
Gisteren las ik overigens in de krant dat de GerGemInNed een nieuwe student toegelaten hebben. Voor die kerk een nogal jong iemand, een godsdienstdocent van 35 jaar.
Hoe gaat het overigens als ds. Wink van de buiten-verbanders komt te overlijden? Keren zij dan weer terug naar de GGiN?
Klaas-Jan schreef:TKF schreef:Hoe gaat het overigens als ds. Wink van de buiten-verbanders komt te overlijden? Keren zij dan weer terug naar de GGiN?
Dit vraag ik me ook af; een hele moeilijke kwestie lijkt me. Wat mij betreft komen ze bij de Ger. Gem.
tinos schreef:Klaas-Jan schreef:TKF schreef:Hoe gaat het overigens als ds. Wink van de buiten-verbanders komt te overlijden? Keren zij dan weer terug naar de GGiN?
Dit vraag ik me ook af; een hele moeilijke kwestie lijkt me. Wat mij betreft komen ze bij de Ger. Gem.
Ik meen onlangs gehoord te hebben dat hij een student/kandidaat? onder zijn hoede heeft.
Ik denk het niet.Klaas-Jan schreef:TKF schreef:Hoe gaat het overigens als ds. Wink van de buiten-verbanders komt te overlijden? Keren zij dan weer terug naar de GGiN?
Klaas-Jan schreef:tinos schreef:Klaas-Jan schreef:TKF schreef:Hoe gaat het overigens als ds. Wink van de buiten-verbanders komt te overlijden? Keren zij dan weer terug naar de GGiN?
Ik meen onlangs gehoord te hebben dat hij een student/kandidaat? onder zijn hoede heeft.
Lijkt me niet... Anders was het vast algemeen bekendWat weet je er meer van dan?
Desiree schreef:TKF schreef:Ik weet niet of er een GGiN topic is, maar daarom deze reactie maar hier.
Gisteren las ik overigens in de krant dat de GerGemInNed een nieuwe student toegelaten hebben. Voor die kerk een nogal jong iemand, een godsdienstdocent van 35 jaar.
Hoe gaat het overigens als ds. Wink van de buiten-verbanders komt te overlijden? Keren zij dan weer terug naar de GGiN?
Best wel onbelangrijk, maar hij is 40 jaar. En ik heb zelfs nog drie jaar les van m gehad
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten