Moeder gevoelens

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 02 mar 2007 21:29

Daarom vind ik het ergens heel raar. Ze roepen allemaal Nederland vergrijst en dat is ook zo. Krijg je allemaal gezanik over pensioen zus en zo. Maar is het niet simpeler om het hebben van veel kinderen te promoten. Hup kinderbijslag omhoog etc etc. Nu is het hebben van 1.6 kind het nederlandse gemiddelde. Probeer dit op te krikken naar 3 kinderen ofzo. Geef van mijn part een bonus voor het hebben van 3,4,5.6 of weet ik veel hoeveel kids.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 02 mar 2007 22:16

Ik heb goede hoop dat nu de CU in de regering zit het krijgen van kinderen ook gestimuleerd zal worden, bijvoorbeeld door dat budget waarmee je zelf mag bepalen of je 't zelf houdt of uitgeeft aan kinderopvang op wat voor wijze dan ook.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 03 mar 2007 00:08

pol schreef:Daarom vind ik het ergens heel raar. Ze roepen allemaal Nederland vergrijst en dat is ook zo. Krijg je allemaal gezanik over pensioen zus en zo. Maar is het niet simpeler om het hebben van veel kinderen te promoten. Hup kinderbijslag omhoog etc etc. Nu is het hebben van 1.6 kind het nederlandse gemiddelde. Probeer dit op te krikken naar 3 kinderen ofzo. Geef van mijn part een bonus voor het hebben van 3,4,5.6 of weet ik veel hoeveel kids.

Dat komt misschien wel weer als André zn zin krijgt 8)

Flappie
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Flappie » 03 mar 2007 00:20

Oefff het valt mee, ik dacht even toen ik smurf bij dit topic zag dat ze moedergevoelens had gekregen...I'm relieved 8)
God bless mommy and matchbox cars
God bless dad and thanks for the stars
God hears amen wherever we are
And I love you

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 03 mar 2007 02:47

Ik geloof dat elke vrouw moedergevoelens kweken kan. Zelfs vaders, al noem je dat dan anders..

Dus ook Smurffie, ze krijgt als enige van de fam àlle neefjes en nichtje aan het schateren en als je de internetverbinding eruit trekt kan ze bèst moedertje spelen hoor 8) 8) :mrgreen:

Of niet? Tante Ekkeke? :P

André

Berichtdoor André » 03 mar 2007 13:10

jamillah schreef:Dus ook Smurffie, ze krijgt als enige van de fam àlle neefjes en nichtje aan het schateren en als je de internetverbinding eruit trekt kan ze bèst moedertje spelen hoor 8) 8) :mrgreen:

LOL :P

Smurffie schreef:Dat komt misschien wel weer als André zn zin krijgt 8)
Heb ik iets gemist? :shock:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 03 mar 2007 16:54

jamillah schreef:Ik geloof dat elke vrouw moedergevoelens kweken kan. Zelfs vaders, al noem je dat dan anders..

Dus ook Smurffie, ze krijgt als enige van de fam àlle neefjes en nichtje aan het schateren en als je de internetverbinding eruit trekt kan ze bèst moedertje spelen hoor 8) 8) :mrgreen:

Ow, als ik beneden ben om koffie te halen, ben ik altijd bereid even boven de box te hangen 8)

André, ik bedoelde Rouvoet :P

(Ik ben idd. gek met mn neefjes en nichtje, maar móedergevoelens? #-o )

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 03 mar 2007 17:19

Ach, ik heb nooit zo'n expliciete kinderwens gehad maar als je dan de vrouw tegenkomt waar je de rest van je leven wel mee zou willen delen denk je toch van: ok, met joú zou ik het wel willen. :) (Maar dan nu voorlopig nog even niet please. :P )

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 03 mar 2007 17:21

Aragorn schreef:Ach, ik heb nooit zo'n expliciete kinderwens gehad maar als je dan de vrouw tegenkomt waar je de rest van je leven wel mee zou willen delen denk je toch van: ok, met joú zou ik het wel willen. :) (Maar dan nu voorlopig nog even niet please. :P )

Hehe, je klinkt redelijk eng nu, Ara 8)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 03 mar 2007 17:26

:mrgreen:

Ach, soms verbaas ik mezelf ook weleens met dat soort gevoelens, maar als ik er dieper over nadenk moet ik toch al snel constateren dat dat vooral een leuke emotie is die het geenszins behoeft om gerealiseerd te worden. 8)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 03 mar 2007 17:33

Hm, ik vraag me eerlijk gezegd ook wel eens af, of ik niet gewoon het beste af ben als huismoedertje 8-[

8)

André

Berichtdoor André » 03 mar 2007 17:36

Smurffie schreef:Hm, ik vraag me eerlijk gezegd ook wel eens af, of ik niet gewoon het beste af ben als huismoedertje 8-[

8)
Ach ja, het is je zus ook gelukt, dus waarom jij niet? :P

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 03 mar 2007 17:36

Ho! Met dát soort sentimenten wens ik dan weer niet geassocieerd te worden! :frown:

:clown:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 03 mar 2007 17:39

Aragorn schreef:Ho! Met dát soort sentimenten wens ik dan weer niet geassocieerd te worden! :frown:

Ik cónfronteerde je er alleen maar mee! :shock: Wie zegt dat het op jou van toepassing is 8)

@André, weet je wat daar allemaal voor heeft moeten gebeuren... 8)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 03 mar 2007 17:40

Smurffie schreef:
Aragorn schreef:Ho! Met dát soort sentimenten wens ik dan weer niet geassocieerd te worden! :frown:

Ik cónfronteerde je er alleen maar mee! :shock: Wie zegt dat het op jou van toepassing is 8)

Nou, als jij zegt dat je je óók weleens afvraagt of je het beste af bent als huismoedertje suggereer je toch een beetje dat ik me dat ook af zou vragen.. 8-[

Terug naar “Archief”