Moderator: Moderafo's
pol schreef:Daarom vind ik het ergens heel raar. Ze roepen allemaal Nederland vergrijst en dat is ook zo. Krijg je allemaal gezanik over pensioen zus en zo. Maar is het niet simpeler om het hebben van veel kinderen te promoten. Hup kinderbijslag omhoog etc etc. Nu is het hebben van 1.6 kind het nederlandse gemiddelde. Probeer dit op te krikken naar 3 kinderen ofzo. Geef van mijn part een bonus voor het hebben van 3,4,5.6 of weet ik veel hoeveel kids.
LOLjamillah schreef:Dus ook Smurffie, ze krijgt als enige van de fam àlle neefjes en nichtje aan het schateren en als je de internetverbinding eruit trekt kan ze bèst moedertje spelen hoor![]()
![]()
![]()
Of niet? Tante Ekkeke?
Heb ik iets gemist?Smurffie schreef:Dat komt misschien wel weer als André zn zin krijgt
jamillah schreef:Ik geloof dat elke vrouw moedergevoelens kweken kan. Zelfs vaders, al noem je dat dan anders..
Dus ook Smurffie, ze krijgt als enige van de fam àlle neefjes en nichtje aan het schateren en als je de internetverbinding eruit trekt kan ze bèst moedertje spelen hoor![]()
![]()
![]()
Of niet? Tante Ekkeke?
Smurffie schreef:Aragorn schreef:Ho! Met dát soort sentimenten wens ik dan weer niet geassocieerd te worden!![]()
Ik cónfronteerde je er alleen maar mee!Wie zegt dat het op jou van toepassing is
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten