Moderator: Moderafo's
jos12 schreef:Ik kom vrijdags nu zekers heb vervoer kunnen regelen.
Ben daar heel blij om. Anders was het wel heel errug
fietski verTot vrijdag Adios
![]()
Leuk dat er zoveel komen
Omega schreef:Ehhh, Henk. Ik zie Lana en Liesbeth beiden op de lijst staan. Moeten we nog speciale maatregelen treffen?
japio schreef: Het lijkt mij dan ook zeer verstandig deze twee dames een alcoholverbod op te leggen, zij waren hier zelf ook zeer enthausiast over.![]()
PS: dat woord van welkom voorzien van een leuke (enigszins "voor paal zettende") opmerking voor Lana en Liesl mag je wat mij betreft best over de speakers doen.![]()
Lana schreef:Jaap,
leuk dat je nu ook zelf op dit forum durft te posten! (We zijn best een beetje trots op je... )![]()
Wat we alleen vergeten zijn te vertellen, is dat het op het forum -over het algemeen- gebruikelijk is een "knipoog-smiley" () achter je grapjes te zetten.
![]()
Dus zo:
japio schreef: Het lijkt mij dan ook zeer verstandig deze twee dames een alcoholverbod op te leggen, zij waren hier zelf ook zeer enthausiast over.
PS: dat woord van welkom voorzien van een leuke (enigszins "voor paal zettende") opmerking voor Lana en Liesl mag je wat mij betreft best over de speakers doen.
Voor verdere forum-details kun je wel bij Henk en/of Gert terecht tijdens de meeting. Succes!
Liesl en Lana
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 13 gasten