Moderator: Moderafo's
L'être extraterrestre schreef:Ik denk toch dat je beter hulp kunt zoeken. Maatschappelijk werk heb je géén verwijzing nodig, en na een intake kunnen zij je doorsturen. Maatschappelijk werk is gratis.
En die testen? Zou ik niet teveel waarde aan hechten.
Is het ook, daar kan ik je van verzekeren. Maar je kunt kiezen, of je valt op een gegeven ogenblik zo diep dat je wilt stoppen met leven, of je gaat, zij het heel langzaam, vooruit en je gaat lekkerder in je vel zitten. Aan jou de keuze. Leg het ook voor aan de Vader. Hij kan je helpen, je steunen, hoe moeilijk dat soms ook is.Ri@nne schreef:L'être extraterrestre schreef:Ik denk toch dat je beter hulp kunt zoeken. Maatschappelijk werk heb je géén verwijzing nodig, en na een intake kunnen zij je doorsturen. Maatschappelijk werk is gratis.
Ik heb al bij maatschappelijk werk gezeten vorig jaar. Als ik hulp ga zoeken doe ik dat via school, maar ik vind het echt heel eng.
L'être extraterrestre schreef:Is het ook, daar kan ik je van verzekeren. Maar je kunt kiezen, of je valt op een gegeven ogenblik zo diep dat je wilt stoppen met leven, of je gaat, zij het heel langzaam, vooruit en je gaat lekkerder in je vel zitten. Aan jou de keuze. Leg het ook voor aan de Vader. Hij kan je helpen, je steunen, hoe moeilijk dat soms ook is.Ri@nne schreef:L'être extraterrestre schreef:Ik denk toch dat je beter hulp kunt zoeken. Maatschappelijk werk heb je géén verwijzing nodig, en na een intake kunnen zij je doorsturen. Maatschappelijk werk is gratis.
Ik heb al bij maatschappelijk werk gezeten vorig jaar. Als ik hulp ga zoeken doe ik dat via school, maar ik vind het echt heel eng.
Sterkte meid.
Ri@nne schreef:Ik heb net op aanraden van iemand oook die stomme tests zitten doen, en daar kwam uit dat ik zwaar depressief ben, maar die testen geloof ik niet echt, maar door alle kemnemrken die ik hier lees is het toch waar. MEn vind ook dat ik hulp moet gaan zoeken bij een psychiater, alleen dat klinkt zo eng.En ik wil niet uitgehoord worden, maar zo doorgaan ik ook geen oplossing.
Nouja 'k zi nog wel
Dreamster schreef:Ik vind het zo jammer dat je altijd je verhaal aan iedereen moet vertellen, en als je uiteindelijk verwezen bent naar de juiste persoon, ben je het zo zat dat je echt de details niet meer verteld..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten