Omega schreef:We krijgen korting op de tickets als we zelf de stewardessen en de piloot leveren. Is dat wat?
staat me vast goed die lakschoentjes (met hak en punt) en zo'n pakkie

of lopen ze in sk nog wat achter met de trendie mode

Moderator: Moderafo's
Omega schreef:We krijgen korting op de tickets als we zelf de stewardessen en de piloot leveren. Is dat wat?
suus_ schreef:Omega schreef:We krijgen korting op de tickets als we zelf de stewardessen en de piloot leveren. Is dat wat?
staat me vast goed die lakschoentjes (met hak en punt) en zo'n pakkie![]()
of lopen ze in sk nog wat achter met de trendie mode
tactix schreef:Omega schreef:We krijgen korting op de tickets als we zelf de stewardessen en de piloot leveren. Is dat wat?
Volgens mij kunnen echte truckers ook wel vliegen, dus dat komt wel goed.
Napoleon schreef:tactix schreef:Omega schreef:We krijgen korting op de tickets als we zelf de stewardessen en de piloot leveren. Is dat wat?
Als jij nou een stewardessenpakje aantrekt, dat gaat volgens mij ook veel mensen trekken
tactix schreef:Omega schreef:We krijgen korting op de tickets als we zelf de stewardessen en de piloot leveren. Is dat wat?
@nonno, laat dat filosoferen maar zitten, daarheb ik dn helemaal geen tijd voor, en dat jong van aolbers goat het weer zwoar kriegen ja, met een vliegtuug vol hoane
kben benieuwd in wat voor bochten henkie zich dan gaat wringen om foto's temaken.nonno schreef:tactix schreef:Omega schreef:We krijgen korting op de tickets als we zelf de stewardessen en de piloot leveren. Is dat wat?
@nonno, laat dat filosoferen maar zitten, daarheb ik dn helemaal geen tijd voor, en dat jong van aolbers goat het weer zwoar kriegen ja, met een vliegtuug vol hoane
heheh in de lucht ja, (wat zal hij rustig zijn) en beneden een land vol slowaakse meiden.. hij heeft dus ook geen tijd om te filosoferen..
Nouja, kunnen omega en jero hele avonden bomen.
Mooooi hebben wij tijd om onze plannen uit te voeren
abcoude schreef:kben benieuwd in wat voor bochten henkie zich dan gaat wringen om foto's temaken.nonno schreef:tactix schreef:Omega schreef:We krijgen korting op de tickets als we zelf de stewardessen en de piloot leveren. Is dat wat?
heheh in de lucht ja, (wat zal hij rustig zijn) en beneden een land vol slowaakse meiden.. hij heeft dus ook geen tijd om te filosoferen..
abcoude schreef:kben benieuwd in wat voor bochten henkie zich dan gaat wringen om foto's temaken.nonno schreef:tactix schreef:Omega schreef:We krijgen korting op de tickets als we zelf de stewardessen en de piloot leveren. Is dat wat?
tactix schreef:Napoleon schreef:tactix schreef:Omega schreef:We krijgen korting op de tickets als we zelf de stewardessen en de piloot leveren. Is dat wat?
Als jij nou een stewardessenpakje aantrekt, dat gaat volgens mij ook veel mensen trekken
die zijn er niet in mijn formaat, ikheb niet zo'n heel vrouwelijk lichaam, dus dat gaat tegenvallen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten