Muziek op Bruiloft ?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Harriette
Mineur
Mineur

Berichtdoor Harriette » 02 feb 2006 13:57

Ik heb de rok zelf nagemaakt van een plaatje, een topje erop, met een soort stola (ook nagemaakt) en mijn man had lekker zn spijkerbroek aan met een mooi jasje.

kijk hier
"Door Uw Wil te doen, leer ik om vrij te zijn"

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 02 feb 2006 14:06

Ha, koel dat je dat gewoon zo doet ;) Wees maar lekker jezelf. Aan de andere kant zijn er natuurlijk genoeg meisjes die er al jaren van dromen om in zo'n prinsessenjurk rond te lopen en dat moeten ze dan vooral doen toch.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 02 feb 2006 14:10

Haha, ja, dat wilde ik net gaan zeggen. :) Sommige mensen vinden het juist heel cool om dan de hele dag in kleren en dingen te lopen die ze anders nooit zouden dragen.

Nouja, zolang het maar een beetje bij je past..

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 02 feb 2006 14:15

Zolang het maar geen obsessie wordt. Er zijn gewoon vrouwen die alleen al trouwen om de jurk :P

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 02 feb 2006 14:16

Tja, dan kom je later bij dr Phil terecht ;p
Ik vind juist die hele dag regelen zo'n gedoe, snap heeeel goed dat andere mensen gewoon gaan samenwonen. :-S

Javaca
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Javaca » 02 feb 2006 16:47

LeChat schreef:
Aragorn schreef:Overigens, wat betreft topcock en de andere mensen met wilde dansplannen: het moet natuurlijk wel bij je passen. Als je normaal gesproken nooit danst of nooit jazz luistert of whatever is het ook nogal een rare vertoning als dat op je bruiloft opeens wel moet.

Helemaal mee eens.
Al vind ik bruiloften sowieso vaak 'onechte' vertoningen: bruidjes in jurk die daar anders van gruwen, en de bruidegom strak in het anders gehate pak en dat soort dingen...

Idd
Ik heb een hekel aan nette pakken. Heb er in m'n leven nooit één gehad en was van plan dat zo te houden.

Het enige 'pak' wat ik heb is een jeanspak (beetje hippieachtig).

Een net pak zul je mij niet in zien. Zelfs niet op een bruiloft.

Verder wordt het denk ik eens tijd dat ouders ook eens wat respect tonen voor hun kinderen...

Poor man wanna be rich,
rich man wanna be king
And a king ain't satisfied
till he rules everything

SuperLast
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor SuperLast » 02 feb 2006 18:09

Javaca schreef:

Verder wordt het denk ik eens tijd dat ouders ook eens wat respect tonen voor hun kinderen...

11e gebod?

rafaell

Berichtdoor rafaell » 02 feb 2006 18:24

Respect hebben is normaal hoor :wink:

Je hoeft je ouders ook niet zomaar lief te hebben.

Harriette
Mineur
Mineur

Berichtdoor Harriette » 02 feb 2006 19:04

SuperLast"]
Javaca

11e gebod?

"Vaders, verwek uw kinderen niet tot toorn" en "vaders tergt uw kinderen niet.."

hmm...misschien alleen voor vaders bedoeld....

Harriette
Mineur
Mineur

Berichtdoor Harriette » 02 feb 2006 19:12

aan de andere kant staat er "...Efeze 6:9 En gij heren, doet hetzelfde bij hen (slaven), nalatende de dreiging; als die weet, dat ook uw eigen Heere in de hemelen is, en dat geen aanneming des persoons bij Hem is."

misschien wordt er wel vanuit gegaan dat een moeder dat überhaupt doet....?

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 02 feb 2006 19:52

maarten83 schreef:Nieuwe kerk in Delft is evenals de Laurenskerk wel een grote kerk. Als je ziet dat zo'n kerk 's zondags al niet echt vol zit, dan tijdens een trouwdienst al helemaal niet. Dan is het wel een erg lege ruimte. Maar idd wel mooi, als je dan ook nog in het stadhuis in Delft trouwt kun je het carrilon laten spelen als je naar de kerk loopt.

Mwah, als blijkt dat we de kerk niet vol krijgen bel ik wel even naar een bureau voor een club figuranten 8). Delft is cool!

@ guitarfreak: gaaf!!! Ik speel sinds kort gitaar (op mn weblog staan een paar foto's van mn gitaar :wink:), het lijkt me heel leuk om zelf ook te spelen op mn trouwdag.

En verder lijkt het mij ook wel lachen om gewoon alletwee in spijkerbroek of zo te gaan. (Ik ben anti-standaard 8).) Maar mn ouders gaan al gillen als ik dat zeg, dus het wordt echt een bruiloft ergens ver weg :wink:
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

André

Berichtdoor André » 02 feb 2006 20:37

Maar mn ouders gaan al gillen als ik dat zeg, dus het wordt echt een bruiloft ergens ver weg
Gillen, verder geen communicatie?
Afbeelding

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 02 feb 2006 21:50

Met wat voor argumenten komen ouders aan dat ze geen muziek willen... en waarom. het hoe en zo.. , daar ben ik wel benieuwd naar

Technico

Berichtdoor Technico » 02 feb 2006 22:22

Ik heb geen idee waarom, maar muziek is zo ongeveer verboden hier thuis :roll:

rafaell

Berichtdoor rafaell » 02 feb 2006 22:33

Arme jij! Als mn ouders niet van muziek houden dan komen ze toch niet die dag :mrgreen: Het is mijn feest dus bepaal ik of er muziek is! Alhoewel... het is dan ons feest dus bepalen wij of er muziek is, moet ik natuurlijk zeggen :wink:

Terug naar “Archief”