Moderator: Moderafo's
Smurffie schreef:Dreamster schreef:mn moeder denkt gewoon dat er veel wordt gedronken...ze heeft jullie nog nooit gezien..
Bij het voetbaltournooi had ze ook 2 kratten bier zien staan en ze dacht dat er 10 mensen waren ofzo...dus dat vond ze best veel![]()
Maar ik wil weten waarom jullie WEL te vertrouwen zijn!
Er stonden inderdaad 2 kratten bier, waaruit om precies te zijn 3 mensen iets genuttigd hebben. Corine en ik waren zelfs al te laat..en zó laat waren wij er niet![]()
Dreamster schreef:mn moeder denkt gewoon dat er veel wordt gedronken...ze heeft jullie nog nooit gezien..
Bij het voetbaltournooi had ze ook 2 kratten bier zien staan en ze dacht dat er 10 mensen waren ofzo...dus dat vond ze best veel![]()
henkie schreef:Dreamster schreef:mn moeder denkt gewoon dat er veel wordt gedronken...ze heeft jullie nog nooit gezien..
Als ze je komt brengen, zullen Omega en ik ons wel even voorstellen. Dan is het denk ik al heel anders. (jaaaa, laat de gevatte opmerkingen maar komen!)
henkie schreef:Als ze je komt brengen, zullen Omega en ik ons wel even voorstellen. Dan is het denk ik al heel anders. (jaaaa, laat de gevatte opmerkingen maar komen!)
Je doet de toneelschool?Jeronimuz schreef:henkie schreef:Als ze je komt brengen, zullen Omega en ik ons wel even voorstellen. Dan is het denk ik al heel anders. (jaaaa, laat de gevatte opmerkingen maar komen!)
Ik weet niet of dat zo'n goed idee is... Een snor en een hippie als ontvangstcomité?
Als ze mag komen haal ik haar op in Gouda, dan stel ik me wel even voor, ik ben goed in eerste indrukken
Jeronimuz schreef:henkie schreef:Als ze je komt brengen, zullen Omega en ik ons wel even voorstellen. Dan is het denk ik al heel anders. (jaaaa, laat de gevatte opmerkingen maar komen!)
Ik weet niet of dat zo'n goed idee is... Een snor en een hippie als ontvangstcomité?
Als ze mag komen haal ik haar op in Gouda, dan stel ik me wel even voor, ik ben goed in eerste indrukken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten