windekind schreef:Misschien moeten jullie maar met elkaar gaan trouwen dan?!meschianza schreef:Katlheen schreef:Voordrachten, puzzels en toneelstukjes, dia-presentaties en andere zogenaamd erg leuke spelletjes zou ik uitdrukkelijk verbieden en als men het stiekem toch zou doen zou ik alle medewerking weigeren en er heel hard doorheen gaan zingen.
Kijk....dat hoor ik nu graag...toch nog iemand met dezelfde mening voor wat betreft het aanbieden van een podiumplek aan ongetalenteerde, niet komische, tranentrekkende (van plaatsvervangende schaamte), familie leden of vrienden/collega's. Ik zou er niet eens doorheen gaan zingen, ik zou een kist rotte tomaten naast me neerzetten en smijten dat het een lieve lust is....
Hehe,het is inderdaad hoogtijd dat we degelijke verwerpelijke, hardnekkige bruilofttradities op robuuste wijze gaan doorbreken.
Alleen mensen die het echt niet kunnen laten (begrijpelijk) om enkele lovende woorden over mij te spreken, geef ik een kwartier.
Dat is inderdaad een erg intressante gedachte. Dat moet een geweldig spektakel geven wat nog jaren later herinnerd zal worden; de bruid die luidkeels overal door heenzingt en de bruidegom die met rotte tomaten smijt.