Moderator: Moderafo's
Jewel schreef:wat het lulligste is...
als je het uitmaakt pleeg ik zelfmoord.
lastige situatie..op zn zachtst gezegd
joepie schreef:@mic schreef:Volgens mij is dat één van de mooiste dingen die je kunt zeggen.... als je eerte liefde God is.Jewel schreef:wat het lulligste is...
Volg het ff niet
Jewel schreef:wat het lulligste is...
Collateral schreef:Jewel schreef:wat het lulligste is...
Ik denk niet dat iemand daarom zelfmoord zal plegen... dat is namelijk in het algemeen een beslissing die genomen wordt aan de hand van een situatie die geheel hopeloos is. En dat kan iemand zich vantevoren niet voorstellen, hoe zo'n situatie echt is. Maar je weet het nooit.
Wat mijzelf betreft zou zelfmoord wel het laatste zijn wat ik zou doen.
Aragorn schreef:Overgigens kan ik me wel een heeeeel klein beetje voorstellen dat je denkt dat je dat gaat doen oid. Toen mijn ex het uit ging maken kon ik me voor mijn gevoel ook net iets te goed vinden in het toch ietwat obsessieve en suicidale Can't Stand Losing You van Sting&The Police.
Collateral schreef:Jewel schreef:wat het lulligste is...
Ik denk niet dat iemand daarom zelfmoord zal plegen... dat is namelijk in het algemeen een beslissing die genomen wordt aan de hand van een situatie die geheel hopeloos is. En dat kan iemand zich vantevoren niet voorstellen, hoe zo'n situatie echt is. Maar je weet het nooit.
Wat mijzelf betreft zou zelfmoord wel het laatste zijn wat ik zou doen.
Collateral schreef:Aragorn schreef:Overgigens kan ik me wel een heeeeel klein beetje voorstellen dat je denkt dat je dat gaat doen oid. Toen mijn ex het uit ging maken kon ik me voor mijn gevoel ook net iets te goed vinden in het toch ietwat obsessieve en suicidale Can't Stand Losing You van Sting&The Police.
Mee eensch. Maar gelukkig is denken (of zelfs dreigen) iets anders dan doen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten