Ex-en

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Jewel
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Jewel » 10 nov 2004 16:02

hij was vrij wanhopig
just below my skin I'm screaming

Mr. J
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Mr. J » 10 nov 2004 16:03

nou dan moet je wel heeeeeeeeeel hopeloos wezen or!!! :? :|

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 10 nov 2004 19:30

Het is soms heel erg lastig mensen los te laten...

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 10 nov 2004 20:52

Jewel schreef:wat het lulligste is...

als je het uitmaakt pleeg ik zelfmoord.

lastige situatie..op zn zachtst gezegd

hum.opzich kan ik me er best wat bij voorstellen dat iemand dat zegt. Ik zou m'n leven ook niet meer zien zitten zonder Jaco. Hij is echt mijn steun en toeverlaat in barre tijden. *klinkt leuk*. En zonder hem... tja.. kweet niet hoelang ik dan nog zou leven....:S:S

joepie

Berichtdoor joepie » 11 nov 2004 09:30

Tja, maar om iemand te bedreigen ermee?
En geloof me, je leefd dus door. Je moet wel of je wilt of niet. En ook dan zullen de ergen kantjes eraf slijten zoals bij iedereen dat gebeurd.

Bij mijn dochter was er inderdaad een vriend die het tegen haar zei. En waarvan zij het geloofde en het daarom niet uit durfde maken, ondanks dat hij haar ook nog misbruikte. Nu, geloof me, dan kom je pas in een crisus.

@mic
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor @mic » 11 nov 2004 12:00

Volgens mij is dat één van de mooiste dingen die je kunt zeggen.... als je eerte liefde God is.
Afbeelding
@mic: amic.filternet.nl

joepie

Berichtdoor joepie » 11 nov 2004 12:05

@mic schreef:

Volgens mij is dat één van de mooiste dingen die je kunt zeggen.... als je eerte liefde God is.

Volg het ff niet :?

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 11 nov 2004 12:07

joepie schreef:
@mic schreef:

Volg het ff niet :?

Ik zat ook al te lezen met een groot vraagteken op m'n voorhoofd.
Afbeelding
Werken is een hinderlijke onderbreking van de vakantie.

Collateral

Berichtdoor Collateral » 11 nov 2004 12:26

Ik denk niet dat iemand daarom zelfmoord zal plegen... dat is namelijk in het algemeen een beslissing die genomen wordt aan de hand van een situatie die geheel hopeloos is. En dat kan iemand zich vantevoren niet voorstellen, hoe zo'n situatie echt is. Maar je weet het nooit.

Wat mijzelf betreft zou zelfmoord wel het laatste zijn wat ik zou doen. :mrgreen:

boef
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor boef » 11 nov 2004 13:32

Idd...Als je vriend(in) de verkering uitgmaakt, voel je je superl*llig en down en ellendig en wanhopig, :cry: :cry: :( maar je komt er absoluut weer doorheen...!!! Je moet namelijk gewoon verder!!!

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 11 nov 2004 13:45

Collateral schreef:

Ik denk niet dat iemand daarom zelfmoord zal plegen... dat is namelijk in het algemeen een beslissing die genomen wordt aan de hand van een situatie die geheel hopeloos is. En dat kan iemand zich vantevoren niet voorstellen, hoe zo'n situatie echt is. Maar je weet het nooit.

Wat mijzelf betreft zou zelfmoord wel het laatste zijn wat ik zou doen. :mrgreen:

:mrgreen:

Overgigens kan ik me wel een heeeeel klein beetje voorstellen dat je denkt dat je dat gaat doen oid. Toen mijn ex het uit ging maken kon ik me voor mijn gevoel ook net iets te goed vinden in het toch ietwat obsessieve en suicidale Can't Stand Losing You van Sting&The Police. :)

Collateral

Berichtdoor Collateral » 11 nov 2004 20:19

Aragorn schreef:Overgigens kan ik me wel een heeeeel klein beetje voorstellen dat je denkt dat je dat gaat doen oid. Toen mijn ex het uit ging maken kon ik me voor mijn gevoel ook net iets te goed vinden in het toch ietwat obsessieve en suicidale Can't Stand Losing You van Sting&The Police. :)

Mee eensch. Maar gelukkig is denken (of zelfs dreigen) iets anders dan doen. :)

Jewel
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Jewel » 17 nov 2004 18:11

Collateral schreef:

je weet het nooit nee.
just below my skin I'm screaming

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 17 nov 2004 19:12

Collateral schreef:
Aragorn schreef:Overgigens kan ik me wel een heeeeel klein beetje voorstellen dat je denkt dat je dat gaat doen oid. Toen mijn ex het uit ging maken kon ik me voor mijn gevoel ook net iets te goed vinden in het toch ietwat obsessieve en suicidale Can't Stand Losing You van Sting&The Police. :)

Mee eensch. Maar gelukkig is denken (of zelfs dreigen) iets anders dan doen. :)

Zeker, ik heb het zelfs nooit serieus overwogen, kon me alleen het gevoel een beetje voorstellen.

Tears
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Tears » 18 nov 2004 15:17

Ik speelde toen met de gedachte, als je zelfmoord pleegt nadat je vriendin het uitmaakt is dat een soort laatste kans op erkenning, dat ze om je gaat huilen en uiteindelijk haar fout inziet. Is ook lekker melancholisch en dramatisch, van de Grote Hoogten jezelf de Diepte instorten, een zweem van zelfmedelijden heeft niet ontbroken.
Ik kan me het goed voorstellen omdat ik zelf ook met de gedachte experimenteerde, maar nooit serieus overwogen. Ben blij toe want heb nu weer een ander heel lief meisje, maar het dal kan onwijs diep en lang zijn...
Declare this an Emergency...

Terug naar “Archief”