Ik wil nog even reageren op een stukje van iemand waarin het ging over het verschil tussen de pillen en het krijgen van een nieuw hart, meen ik.
Ik weet niet meer zeker wat het u was, maar dit wil ik toch een kwijt.
En transplantatie van een hart bijv. Je hebt een goede lichamelijke conditie nodig wil je het herstel etc. doorstaan. Zo'n operatie kan erg lang duren. Daar komt ook nog bij, dat de garantie dat je nog 20/30 jaar met dat hart van een andere kan doen.......niet groot. Ik heb ooit eens op tv of ergens anders gehoort dat je ong. 15 jaar er nog bij kan tellen. Natuurlijk ligt het er wel aan in welke conditie dat je verkeert en welke leeftijd. Maar als je het zo bekijkt dan rek je toch het leven van iemand?!
Het eeuwige leven vindt je alléén bij God én nérgens anders!!!!!!!!!!!!
Maar wat is het wezenlijke verschil tussen een pil of een operatie en een transplantatie....is.
Een pil moet je zo lang je leven mag slikken en dat kan met een transplantatie voorkomen worden, maar dan krijg je misschien andere medicijnen voor een bepaalde tijd. In het geval van een hart/long dan rek je het leven van mensen. Dat leven krijg je en je kan er niet mee doen wat je wil.