jongen betaalt alles?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 31 jan 2006 18:35

bij ons is het echt heel erg verschillend we zijn nu samen geld aant sparen hebben aleer 100 euro in een maand we sparen nu voor bestek set
we kunnen het ook in een keer kopen maar vinden het leuker om er zo samen voor te sparen
we verdienen per maand ongeveer even veel maar het verschilt gewoon wie er betaald ik haal meestal alle kado s
maar ja mijn vriend betaald weer alle benzine
hij haalt en brengt me zondags altijd naar mijn werk en wil er nooit iets voor hebben
maar als ik boodschappen voor hem doe vraag ik er ook geen geld voor :-)

Annemieke86
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Annemieke86 » 26 feb 2006 19:36

Eerlijk verdeeld dus :wink: wij doen ongeveer ook wel hetzelfde. Ik betaal de cadeau's, hij benzine. En het komt ook niet op een paar euro's aan hoor. Zo moeilijk ben ik niet :wink:
Afbeelding

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 26 feb 2006 23:23

Tja, nu we ongeveer weten wanneer we gaan trouwen begint het toch echt te kriebelen :)

kHeb een prachtig servies gezien, zo tof!
En mijn moeder vond het zo mooi, dat ze het zelf wilde kopen, maar omdat ik dat niet leuk vond, zei ze dat zij het dan wel zou kopen, en dat ze het mij cadeau zou geven voor mn verjaardag...Dan kon ze toch mooi het servies kopen, en het gebruiken ervan aan mij overlaten ;)

En bestek wil ik gewoon van de hema ofzo, liefst 8 of 10 delig ofzo, en gewoon los, lekker handig, kan ik altijd bijkopen :)

Tjonge, ik sta verbaasd van mezelf: ik kijk naar uitzet spullen :shock:
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Annemieke86
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Annemieke86 » 04 mar 2006 15:14

:lol: zo dacht ik ook: "Sjonge ik kijk naar uitzetspullen!!" toen begon het wel even te kriebelen maar het voelt wel geweldig :D
Afbeelding

Tabitha
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Tabitha » 24 apr 2006 19:57

Wij betalen allebei.
Mannen die anti-feministisch zijn horen natuurlijk wel voor de vrouw ALLES te betalen! :)
Je leeft niet echt, totdat je iets gevonden hebt waar je voor zou willen sterven.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 25 apr 2006 11:35

Wou niet weten waarom de jongen alles moet betalen.
Een meisje kan net zo goed betalen.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Moontjuh
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Moontjuh » 16 mei 2006 09:18

neej een jongen hoef niet alles te betalen,
wij als meiden kunnen ook wel eens wat betalen.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 16 mei 2006 09:21

Precies... Emancipatie... vrouwen willen gelijk behandeld worden... ze willen ook werken, geld verdienen etc...

Dan mogen ze op dit punt ook gewoon gelijke behandeling :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

hermanmulder

Berichtdoor hermanmulder » 22 mei 2006 20:22

Kvind wel dat je de drankjes betaalt voor meisjes... maar toegangsprijzen enzo mogen ze zelf wel betalen :D

suus_
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor suus_ » 22 mei 2006 20:24

verschrikkelijk om zo afhankelijk te zijn :wink:
Waarom kan een man niet knap en intelligent tegelijk zijn? dan zou het een vrouw zijn!!

hermanmulder

Berichtdoor hermanmulder » 22 mei 2006 20:59

suus_ schreef:verschrikkelijk om zo afhankelijk te zijn :wink:

weet ze in ieder geval wel dat ze genoeg drinken krijgt :lol: :wink:

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 22 mei 2006 22:36

hermanmulder schreef:Kvind wel dat je de drankjes betaalt voor meisjes... maar toegangsprijzen enzo mogen ze zelf wel betalen :D

Tss, die vrouwendrankjes zijn allemaal zo duur... dan betaal ik het entree wel en mogen ze de drankjes zelf lappen :P

Het slaat ook nergens op dat vrouwen in deze bevoorrecht zouden zijn en minder zouden moeten betalen... jongens en meisjes werken gewoon evenveel dus waarom zouden meisjes dan minder moeten betalen? Dat dit soms anders gaat stamt gewoon puur uit het verleden.... toen mannen nog echte mannen waren en vrouwen nog koekjes bakten.... tja, dan is het een heel ander verhaal.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 22 mei 2006 22:37

Idd, waar oh waar zijn de vrouwen gebleven die nog overheerlijke koekjes bakten? :shock:

spacy
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor spacy » 22 mei 2006 22:48

Marnix schreef:
hermanmulder schreef:Kvind wel dat je de drankjes betaalt voor meisjes... maar toegangsprijzen enzo mogen ze zelf wel betalen :D

Tss, die vrouwendrankjes zijn allemaal zo duur... dan betaal ik het entree wel en mogen ze de drankjes zelf lappen :P

Het slaat ook nergens op dat vrouwen in deze bevoorrecht zouden zijn en minder zouden moeten betalen... jongens en meisjes werken gewoon evenveel dus waarom zouden meisjes dan minder moeten betalen? Dat dit soms anders gaat stamt gewoon puur uit het verleden.... toen mannen nog echte mannen waren en vrouwen nog koekjes bakten.... tja, dan is het een heel ander verhaal.

toen de man nog zijn halve inkomen opzoop na uitbetalingsdag, en bij een dronken thuiskomst terecht de wind van voren kreeg van zijn vrouw die vervolgens maar veilig het restant van het loon opborg? :mrgreen:

dan vind ik eerlijk gezegd van één inkomen het eten en drinken voor beiden betalen al een hele sprong voorwaats in onze nederlansche beschaving ;)
When I kneel before You, them I'm defying gravity

suus_
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor suus_ » 23 mei 2006 09:15

hermanmulder schreef:
suus_ schreef:verschrikkelijk om zo afhankelijk te zijn :wink:

weet ze in ieder geval wel dat ze genoeg drinken krijgt :lol: :wink:

kans dat ze je verzuipen is ook groot :wink:
Waarom kan een man niet knap en intelligent tegelijk zijn? dan zou het een vrouw zijn!!

Terug naar “Archief”