Zelf heb ik nog nooit een goedlopend topic gestart, maar ik kan me voorstellen dat het leuk is voor een topic starter als zijn/haar topic een stuk of 6 delen haalt

Moderator: Moderafo's
Napoleon schreef:TheShadow schreef:dat aanvragen van polls komt me ook de keel uit!!!
duurt altijd zo vreselijk lang!
wordt aan gewerkt. als het goed is staan ze er morgen.
BJ schreef:Ik stel voor dat je die vraag even via PB aan een van de betreffende moderators stelt.
Aragorn schreef:BJ schreef:Ik stel voor dat je die vraag even via PB aan een van de betreffende moderators stelt.
Dit topic is juíst in het leven geroepen om dit soort reacties te ondervangen.. ik erger me de laatste tijd nogal aan het zonder kennisgeving verwijderen van posts in de Slowchat (waar offtopic bovendien zelfs geoorloofd is). Het lijkt me een goed plan als mods voortaan standaard erbij zeggen dat ze iets verwijderd hebben, wat het ongeveer was, en waarom ze dat gedaan hebben.
Aragorn schreef:Ook zou ik hier gelijk om uitleg aangaande het waarom van de aanstootgevendheid van deze site willen vragen omdat ik dat onlangs aan een moderator gevraagd heb en daar (nog) geen antwoord op heb gekregen.
BJ schreef:Aragorn schreef:Ook zou ik hier gelijk om uitleg aangaande het waarom van de aanstootgevendheid van deze site willen vragen omdat ik dat onlangs aan een moderator gevraagd heb en daar (nog) geen antwoord op heb gekregen.
Nou ik denk dat je dat zelf ook wel snappen zult.
Aragorn schreef:Het lijkt me een goed plan als mods voortaan standaard erbij zeggen dat ze iets verwijderd hebben, wat het ongeveer was, en waarom ze dat gedaan hebben.
henkie schreef:Aragorn schreef:Het lijkt me een goed plan als mods voortaan standaard erbij zeggen dat ze iets verwijderd hebben, wat het ongeveer was, en waarom ze dat gedaan hebben.
Heb je enig idee hoeveel er per dag verwijderd wordt? Neeeen, want anders zou je dit niet zeggen
Maar serieus...dat is gewoon geen doen. En geloof me, in 9 van de 10 gevallen weet je van te voren dat iets verwijderd gaat worden. We zijn echt niet kinderachtig wat dat betreft.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten