Acire schreef:Vriend zegt: Ok vooruit
Dus Acire gaat starten:D
Moderator: Moderafo's
BJ schreef:Maar ik doe helemaal niets meer dan normaal met mijn muisEn dus ook niet meer met de toetsen.... Dus de vraag. Waar gebruiken jullie de muis allemaal voor? Ik vooral voor het wisselen van schermen en klikken op knopjes. Bijvoorbeeld, OK, als dit bericht klaar is
Verder nog wel eens in Photoshop, maar dan houd het ook snel op. Welke toepassingen voor de muis zijn er nog meer te bedenken waardoor jullie veel meer kliks hebben?
Jannoek schreef:2e x, wat is er bij mij gebeurd?!
kijk naar mn onderschrift en zie dat alles leeg is...
terwijl ik, als ik naar de What Pulse site ga, nog gewoon op nummertje 16 sta...
ra,ra,ra... kan iemand dit verklaren/verhelpen of zo?
Markie schreef:Jannoek schreef:2e x, wat is er bij mij gebeurd?!
terwijl ik, als ik naar de What Pulse site ga, nog gewoon op nummertje 16 sta...
Das wel errug vaag ja!Zal wel een foutje zijn.Denk dat t morgen ofzo wel weer opgelost is.
Jannoek schreef:Markie schreef:Jannoek schreef:2e x, wat is er bij mij gebeurd?!
Das wel errug vaag ja!Zal wel een foutje zijn.Denk dat t morgen ofzo wel weer opgelost is.
tis de hele dag al zo... gek he!
gekke mensen...
Acire schreef:So...Acire is ook aangemeld, daar niet van, maar ik bespeur enige gekte.
Lieve mensen, wie gaat er nu een planning maken, of een streven oid om zo veel mogelijk aan die toetsen te zitten, of op dat muisje te klikken!!! Dat MEEEN je toch gewoon niet?? Mensen, AUB, hou het hoofd koel. Klik wat je moet klikken, typ wat je moet typen... Je laat je toch niet opjagen door die achterlijk statistieken???? of door ander aardbolbewoners die de hele dag als een idoot achter die pc zitten te rammen???
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten