cash schreef:Aragorn schreef:Euh.. die ander goed op z'n bek meppen?!
Ha meppen! mag ik mee doen?
Hallo Cash,
Er word niet gemept hier! Probeer het eens met liefde op te lossen, dat werkt veel beter

Moderator: Moderafo's
cash schreef:Aragorn schreef:Euh.. die ander goed op z'n bek meppen?!
Ha meppen! mag ik mee doen?
chipkip schreef:Hallo allemaal!!!
Nou, mijn vriend en ik hebben deze week toch iets spannends meegemaakt.
echt joh.
We gingen een eindje toeren op zijn brommer en ja, van mijn vastklemmen aan hem (ik hou niet zo van snelheid) voelden we allebei nogal de kriebels....
![]()
.
Dus we stopten op een afgelegen weggetje, vlak voor een parkeerterrein in het pikkedonker(oh, nee, die hadden we daar niet nodig
) Om even een kusje te stelen
![]()
Dat ene kusje werden er twee en die twee werden... ach, ja, jullie begrijpen het ook wel.
Zo af en toe, voelde ik lichte klopjes op mijn rug...
en we zagen zo af en toe allebei wat flikkeren voor onze ogen, maar ja niet zo duidelijk want we hadden de ogen gesloten![]()
.
Wat die lichte klopjes betreft, ik dacht dat mijn vriend iets nieuws ontdekt had of misschien had gelezen....
Maar op een gegeven moment wordt ik me daar toch op mijn rug geslagen...![]()
Ik bedenk me dan ook geen moment![]()
en haal ook een keer flink uit.....![]()
![]()
![]()
Sla hem midden in zijn gezicht.... (Het is in ieder geval duidelijk dat ik 5 vingers heb... kan ze tellensorry lieverd
)
Maar punt was... het was niet mijn vriend die me liefdevolop mijn rug klopte, maar dat was de beheerder van een recreatieterrein (tenminste dat zei hij
). In eerste instantie wou hij het ons duidelijk maken dat we daar niet mochten staan op een subtiele manier... door dat kloppen en te seinen met een zaklantaarn
![]()
maar ja, we gingen zo in elkaar op![]()
![]()
![]()
Dat dat niet helemaal goed overkwam....
Die man was ondertussen behoorlijk aangebrand (misschien gefrustreerd typje ofzo). En wou ons een boete geven
![]()
![]()
1500 euro (nee, het is echt waar) omdat we daar stonden te zoenen.... het is toch niet te geloven?????
![]()
Kwist dat er een boete stond op wildplassen![]()
maar van dat wildzoenenhad ik nog niks van gehoord of gelezen.
columbus schreef:rosekapje schreef:Nee, maar wat ik bedoel te zeggen is met mijn bijna 8 berichten op een dag ik niet het gevoel heb dat mijn relatie er onder lijdt (als ik het mis heb mag je het zeggen hoor collega![]()
![]()
).
Dr. Rosekapje
eeh jouw relatie niet nee![]()
![]()
kipje18 schreef:Beste Dr love's ik heb hier nog een ziekenhuis lovestory![]()
Ik ben de afgelopen week iets onder ogen gekomen (wat ik achteraf gezien) beter niet had kunnen zien....
Ik was aan het werk en zat in de nachtdienst en ik was mn collega al geruime tijd kwijt. Zo'n nachtdienst is heel spannend allemaa voorals als het de eerste keer isl. Je zou denken dat het dan ook wat minder rumoerig zou zijn. NIET DUS!!!
Ik liep naar beneden om ff een peukie te roken (toen rookte ik nog)Ik liep over de afdeling dagbehandeling (dus daar was niemand meer) dacht ik tenminste...
![]()
Ik bleef staan keek om me heen ja het was toch echt donker, ik liep zachtjes verder... JA IK HOORDE HET TOCH ECHT!!!!!
In de laatste 1 pers kamer hoorde ik gerommel...
Ik hoorde ook nog wel wat andere geluidjes (dat is wel voor te stellen wat voor geluidjes denk ik)![]()
![]()
![]()
Het was weer stil ik wil zachtjes maar heel snel verder lopen gaat die deur open. Nieuwsgierig als ik ben kijk ik toch achterom.... ik wil toch weten wie het waren... zie ik daar mijn collega met verwilderder haren uit het kamertje komen en met wie???? een collega van een andere afdeling!!!
Vandaar dat ik al eerder had gehoord van patiënten dat het zo gehorig en rommelig is in de nacht![]()
rosekapje schreef:columbus schreef:rosekapje schreef:Nee, maar wat ik bedoel te zeggen is met mijn bijna 8 berichten op een dag ik niet het gevoel heb dat mijn relatie er onder lijdt (als ik het mis heb mag je het zeggen hoor collega![]()
![]()
).
Dr. Rosekapje
eeh jouw relatie niet nee![]()
![]()
Ehm, de jouwe wel????![]()
![]()
![]()
Maar als je erover wilt praten? Heb vanavond nog wel een gaatje vrij in mijn agenda![]()
(Ja, ook mijn collega's sta ik graag met raad en daad bij)
Liefdevolle groet,
Dr. Rosekapje
janneman83 schreef:columbus schreef:oke collega![]()
![]()
![]()
afgesproken, ik kom
spannend![]()
columbus schreef:Ik meen me te herrinneren dat Ass. Dr. Johan 81 mijn assistent is, door mij aangenomen. Dus als er iemand is die hem kan ontslaan dan ben ik dat
lees de statuten maar
janneman83 schreef:columbus schreef:Aragorn schreef:Oke, nieuwe poging:
Haar opnieuw terugverleiden? Zo uitmuntend en galant zijn dat die ander daar never aan kan tippen? (maar dan weer niet te opdringerig natuurlijk.. pfffuuuuh moeilijk hoor!)
Overkill! als je dat doet, uitmuntend bezig zijn, gelooft ze je toch niet meer. verloren moeite en energie is mijn ervaring.
Als ze niet meer wil kan je der beter laten gaan ook.. en lekker verder gaan (als single mischien?)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten