Berichtdoor Appel » 19 jan 2012 10:32
Bij onze kinderen op school is er ook een continurooster. Heerlijk vind ik het. Je hebt echt een hele dag om te doen wat je wilt. Alleen de eerste maanden dat ze naar school gaan, vind ik de dag wel lang hoor. Als ze dan thuis zouden eten, zou je ze 's middags nog thuis kunnen houden als je ziet dat ze moe zijn, maar ja, als ze op school eten zie je dat natuurlijk niet. Het is ook gratis als je meedraait in het overblijfrooster. Dan moet je 1 keer in de twee weken helpen met overblijven.
Er zijn hier meer moeders met baby's van ongeveer 7,5 maanden toch? Ik ben benieuwd hoe het eet/drinkschema van jullie kids eruit ziet. Ik zit er een beetje mee te rommelen, merk ik.
's Ochtends 7.00 BV
Tussendoor fruit
's middags boterham en 150 ml melk
Tussendoor: vaak niets, soms een soepstengel
's avonds warm eten en yoghurt
en dan ????
Dat ligt allemaal redelijk vast, en dat gaat ook wel goed. Maar na het avondeten wil ze eigenlijk nooit gaan slapen zonder bij mij te drinken. Maar als ik dat om 19.00 uur al doe, dan redt ze het niet de hele nacht. Maar als ik eerst nog FV geef, dan is ze de hele avond actief aan het spelen enzo, totdat ze BV krijgt. Daarna gaat ze pas slapen. Echt irritant, want ik houd wel van mijn vrije avonden, en bovendien ben ik ook best vaak weg 's avonds, waardoor mijn man met een huilend kind zit dat niet wil slapen... Tips??