liefie schreef:jans1 schreef:Ik heb mijn belastingpapieren in januari al ingevuld en in februari wist ik wat ik terug zou krijgen. Ik heb het ondertussen nog steeds niet van de belasting terug gehad... M'n vader kreeg vandaag al wel zn blauwe brief met daarin dat het binnenkort gestort zou worden en die was zelfs later dan mij!!!! En krijgt nog minder ook.. Tis gewooon niet eerlijk
Er zit geen volgorde in volgens mij hoor wanneer je het terug krijgt.
Wij hebben het ook nog niet hoor hopelijk komt het pas na juli krijg je er volgens mij een boel rente overheen
Er zit globaal wel een volgorde in. Mensen die jan/febr hebben ingediend krijgen hun teruggaaf eerder dan de mensen uit maart. Uitzonderingen zijn er zeker, en per inspectie verschilt het ook nog wat. Maar er zit wel degelijk een volgorde inn.
En nogmaals, de rente loopt al, en wordt berekend vanaf 1 juli 2008. Dus die paar dagen wachten is maar een paar dagen rente, de rest krijg je toch al.
Als je echt veel rente wilt moet je bij een teruggaaf uitstel aanvragen, en dan pas aangifte doen op 30 april 2010. Dan schiet het wel aardig op....