@Gerdien: er boven staan is idd het beste, maar niet altijd makkelijk... als je er elke x tegenaan loopt is het toch (steeds weer) frustrerend. Sterkte & succes ermee!
Moderator: Moderafo's
Gerdien B. schreef:dat geeft toch wel een voldaan gevoel zeker, als je het met 2 leerlingen zo goed red uit eindelijk.
kwebbel schreef:Gerdien B. schreef:dat geeft toch wel een voldaan gevoel zeker, als je het met 2 leerlingen zo goed red uit eindelijk.
uhuh echt wel !!! Vooral omdat ik kritiek kreeg dat ik de kantjes er vanaf zou lopen. Nou echt nietik zou niet durven.. weet amper wat het betekent!
![]()
Vandaag en morgenavond nog werken en dan heb ik weer weekend.. hopelijk zijn de mensen vandaag een beetje opgeknapt
en een van die leerlingen was ik, dus we stonden totaal met 2......christien schreef:kwebbel schreef:Gerdien B. schreef:dat geeft toch wel een voldaan gevoel zeker, als je het met 2 leerlingen zo goed red uit eindelijk.
uhuh echt wel !!! Vooral omdat ik kritiek kreeg dat ik de kantjes er vanaf zou lopen. Nou echt nietik zou niet durven.. weet amper wat het betekent!
![]()
Vandaag en morgenavond nog werken en dan heb ik weer weekend.. hopelijk zijn de mensen vandaag een beetje opgeknapt
Vervelend Kwebbel! Maar probeer het je niet aan te trekken.
Jij weet voor je zelf dat je super je best hebt gedaan en dat het gewoon knap is
dat je het gered hebt met 2 leerlingen. Probeer dat gevoel dan ook vast te houden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten