Refowebkids deel 11

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Memmem
Moderator

Re: Refowebkids deel 11

Berichtdoor Memmem » 11 okt 2010 19:41

Succes met zoeken, op marktplaats kun je soms hele mooie koopjes vinden. Daar hbben wij hem ook vandaan.

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 11 okt 2010 21:50

idd markt- plaats is zoo handig, hebben er nu een gloednieuw ( zo ziet hij er uit ) traphekje van daan :D

Hannah zegt haar eerste woord, nou jaa..... na het bidden Heere zegen dit eten, om Jezus wil : Aap :schaterlach:
Afbeelding

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 11 okt 2010 22:40

Goed van Julian zeg!
Die duplo trein vind ik ook zo gaaf, maar ik zag hem in de winkel voor 90 euro, dat vind ik te duur, ook voor zijn verjaardag. Ik ga dus ook internet maar afstruinen naar een koopje ;) want het ziet er wel erg gaaf uit! Mijn ouders hebben de baan en wat losse treintjes en Jurian is er uren zoet mee!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 12 okt 2010 06:40

Goed van Julian!

De duplotrein is inderdaad leuk. Ik ben al aan het bedenken wat wij voor Sinterklaas moeten geven. Ik denk dat ik op internet voor Hugo ga kijken voor een fiets met zijwieltjes en voor Cato weet ik het echt niet. Zij is volgens mij geen poppenmeisje, dus ik moet nog even wat bedenken. Iemand tips? Cato is trouwens inmiddels weer aardig opgeknapt. Wij wachten nu maar op het volgende virus :wink: . De eerste 8 maanden heeft ze echt niets gehad en het is nu het een na het ander.

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 12 okt 2010 07:16

Knap hoor, Julian =D> !

Jaren geleden hadden wij ook de trein van duplo. De jongens hebben er heel veel mee gespeeld, tot ze hem op een onbewaakt moment een rondje lieten rijden door de zandbak :mrgreen: . Toen was het helaas gelijk gebeurd met het ding :( ...

@ajl: Hier speelt dochterlief van bijna 10 maanden heel veel met een xylofoon van hout. Ze vindt hem echt geweldig en het maakt ook niet echt veel lawaai. Ook de ringen-stapeltoren is nog steeds favoriet.

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 12 okt 2010 07:44

Goed zo Julian! =D> =D>

Hier "loopt" Julian stapjes in de box, maar hij staat op zijn tenen en niet op zijn voeten, dus we zetten hem eigenlijk steeds weer neer. Wel veel geluiden hier, maar ik kan er nog geen woorden in horen hoor!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 12 okt 2010 12:22

@ Sophie bedankt! dat is inderdaad ook een idee. Ze is in ieder geval weg van de trommel van haar broer, dus ik denk dat dit ook in goede aarde zal vallen. Ik vind speelgoed uitzoeken altijd zo moeilijk :oops: . Ik vond vroeger nl. speelgoed zelf ook nooit leuk.

@ Bumba Goed hoor van je zoon! Zover is Cato nog lang niet. Die tijgert achteruit over de grond en zit nu regelmatig op handjes en knietjes heen en weer te wiebelen. Dus ik verwacht dat ze wel snel zal kruipen. Geluiden maakt ze wel veel en de eerste 'woordjes'( voor zover je dat woordjes kan noemen) zegt ze wel bv aai ( als ze over je gezicht aait) en mama als zij mijn aandacht wil hebben en mmm als ze iets lekker vindt...erg grappig

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 12 okt 2010 12:23

@Petra: leuk dat Julian los loopt! Sylke loopt inmiddels wel overal langs, maar loslopen zit er nog even niet in denk ik.

@jpc: 'amen' was bij Timon ook het eerste woordje wat hij zei. Hij maakte er 'ape' van.

@ajl: hier is little people erg in trek. Zowel Timon als Sylke spelen er veel mee. Het leuke van dat spul vind ik dat je er allerlei sets bij kunt kopen. De oudste kinderen van mijn zus (7 en 5) spelen er ook nog steeds veel mee, dus het blijft lang leuk.

Nou, na even zoeken heb ik ws. een trein gevonden op mp die ik over kan nemen! Meestal vind ik dat mensen nog erg veel vragen voor tweedehands duplo, soms bijna evenveel als de nieuwprijs. Maar nu heb ik dan ws een erg uitgebreide set met tunnel, brug twee treintjes, veel rails en een station voor E70,-. Ik denk dat ik gewoon nog maar wat onderdelen in de kast zet die we dan later cadeau kunnen doen, hij hoeft niet alles in één keer.

@Missf: in de winkel hebben ze meestal alleen die uitgebreide set die E80,-/90,- kost. De kleinere set is vaak alleen op internet te krijgen en varieert ergens tussen de E40,- en E55,-.

Sylke was vanmorgen zoooo chagerijnig, dus die heb ik om 10.30 uur maar weer in bed gestopt (meestal gaat ze pas om 13 uur), en ze slaapt nu nog steeds :D Timon vindt het ook wel lekker geloof ik dat hij nu even ongestoord z'n puzzels kan maken zonder dat zuslief zich ermee komt bemoeien :wink:

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 12 okt 2010 12:58

Ik ben ook al zo zachtjesaan voor Sinterklaaskado's aan het kijken. Onze oudste van zes wil graag een V.Smile Pocket +, heeft iemand hier ervaring mee? Ziet er erg leuk uit allemaal, maar ik weet niet goed of het wat voor haar is... :-k De jongste wordt volgende week drie en die krijgt waarschijnlijk iets van My Little Pony, zeemeerminnenkasteel ofzo. Is ze helemaal dol op. En dan voor Sinterklaas iets van een uitbreiding daarop. Ik vind het echt altijd heel leuk om die kado's uit te zoeken; zelf vond ik het ook altijd heel leuk om speelgoed te krijgen! Heerlijk, ik zie nu die gezichtjes al voor me op Sinterklaasmorgen :D =D>

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 12 okt 2010 13:17

Knap hoor van Julian!

Over speelgoed, ik koop dus alleen iets als ik zeker weet dat Jurian het leuk vindt. Ik ga dus niet veel meer dan die garage kopen voor sinterklaas, omdat hij veel dingen toch niet zo leuk vindt, of al snel niet meer leuk. Het gaat me ook niet zo om de prijzen van die cadeautjes, maar meer om wat hij ervan vindt. Dus is dat cadeau van 17 euro gewoon het enige dat hij krijgt (op een enkel boekje of puzzeltje na misschien). Nu kopen zijn opa en oma vast wel het een en ander aan prulletjes, dus hij heeft zat om open te maken.
En voor zijn verjaardag een maand later ga ik dan zoeken naar die duplo trein, omdat ik nu al weet dat hij dat ook erg leuk vindt.
Ik koop trouwens tussendoor ook soms iets goedkoops wat hij leuk vindt, zoals pas een houten puzzel met cijfers en een boekje met cijfers, maar daar betaal ik dan maar 2 euro per stuk ofzo voor. Zo heeft hij niet alleen in december en januari iets nieuws, maar ook soms tussendoor. En omdat we dus geen bakken geld uitgeven voor sinterklaas en zijn verjaardag kunnen we dat ook makkelijk doen.

We hebben trouwens ook via marktplaats voor gewoon een antieke slee gekocht, zo eentje waar je achter kunt lopen en schaatsen, zo tof! Ik ga hem schilderen en dan een leuk plaatje erop, of zijn naam ofzo. Die krijgt hij ook gewoon zo, omdat we hem willen gebruiken zodra het sneeuwt.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 12 okt 2010 13:26

Pfff, moeilijk he die cadeaus. Wij 'doen' hier eerst pakjesavond, dan krijgt hij van zijn Engelse opa en oma cadeaus met Kerst en dan een maand daarna is hij alweer jarig. Teveel cadeaumomenten :mrgreen: Michael is helemaal wild van 'Play-biel', dus voor Sinterklaas zal hij ws een Playmobil brandweerauto krijgen. Dan kunnen opa en oma met kerst daar wat mannetjes bijgeven en zijn verjaardag....dat weet ik nog niet :-k
Goed hoor Julian, al dat lopen van je!

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 12 okt 2010 15:31

Playmobil is idd ook erg leuk! Ik houd wel van dat speelgoed wat je steeds uit kunt breiden, hoef je niet iedere keer na te denken over wat je moet geven :mrgreen:
We hebben net de trein opgehaald. Het is een enorme bak vol, ik kreeg zelfs de plastic opbergbak erbij :) Als Timon slaapt moet ik het nog eens goed uit gaan zoeken.
We kregen pas een hele doos vol keuken - en serviesspulletjes van een schoonzus. Dat vindt Timon ook helemaal leuk; ik krijg dan hele gerechten voorgeschoteld. (gekookte komkommer en sla uit de oven bijvoorbeeld :wink: )

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 12 okt 2010 16:45

Leuk Petra dat Julian lekker aan het lopen is, het is zo leuk hè die eerste stapjes met die kromme pootjes..;-)

Fijn AJL dat het met Cato beter gaat..nu hopen dat de "beestjes" bij haar weg blijven!!

Tj, leuke foto`s! mooie mannetjes.. :-)

Haai hier hebben we nog geen treinen, maar toch denk ik dat Danique dat ook wel heel leuk vind die is niet zo van de poppen.

Oeff..nu al sinterklaas inkopen doen??? wij hebben nog niet eens het boek gekregen van de bekende speelgoedwinkel :(
maar kan me er inderdaad op verheugen zoals Merisja zegt die gezichtjes mmmm..

Iemand vroeg om een foto pb maar even, heb laatst wel een leuke gemaakt :-D

mamavansophie
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor mamavansophie » 12 okt 2010 20:32

Wij hebben onze duplo trein van vroeger nog. Hij blijft leuk!!!! Maarre, ik zou ook even op MP kijken hoor, daar staan soms nog helemaal nieuwe dozen, die zelfs niet uit de verpakking zijn geweest. Of op de website van Lobbes (gewoon .nl erachter). Daar koop ik ook nog wel eens wat. Daar is het vaak net iets goedkoper dan in de winkel!
-----------mamavansophie-------------denkt na over een nieuw onderschrift------------

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 12 okt 2010 20:43

Wij hebben ook een trein van Duplo, wel een 'oudere' set. De middelste heeft hem voor zijn verjaardag gehad (De kleine set, die vonden we duur genoeg :wink: ). Later hebben we de set uitgebreid (toen hadden we geld van oom en tante gehad voor alle jongens samen) met extra rails, bochten en de brug. Nu willen we nog wissels. De jongens spelen er ontzettend veel mee. Het is echt leuk.

Dus ik denk dat Timon er wel veel plezier mee gaat hebben.
Wij hebben 2 weken terug de rails weer opgezet en als ze niet buiten zijn, spelen ze daar nu mee, dus voorlopig laat ik hem nog maar even liggen. (eigenlijk moeten ze hier alles opruimen 's avonds, maar dit is zo leuk en hij ligt niet echt in de weg :wink: ).

Wat goed van Julian zeg
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Terug naar “Archief”