@Petra: leuk dat Julian los loopt! Sylke loopt inmiddels wel overal langs, maar loslopen zit er nog even niet in denk ik.
@jpc: 'amen' was bij Timon ook het eerste woordje wat hij zei. Hij maakte er 'ape' van.
@ajl: hier is little people erg in trek. Zowel Timon als Sylke spelen er veel mee. Het leuke van dat spul vind ik dat je er allerlei sets bij kunt kopen. De oudste kinderen van mijn zus (7 en 5) spelen er ook nog steeds veel mee, dus het blijft lang leuk.
Nou, na even zoeken heb ik ws. een trein gevonden op mp die ik over kan nemen! Meestal vind ik dat mensen nog erg veel vragen voor tweedehands duplo, soms bijna evenveel als de nieuwprijs. Maar nu heb ik dan ws een erg uitgebreide set met tunnel, brug twee treintjes, veel rails en een station voor E70,-. Ik denk dat ik gewoon nog maar wat onderdelen in de kast zet die we dan later cadeau kunnen doen, hij hoeft niet alles in één keer.
@Missf: in de winkel hebben ze meestal alleen die uitgebreide set die E80,-/90,- kost. De kleinere set is vaak alleen op internet te krijgen en varieert ergens tussen de E40,- en E55,-.
Sylke was vanmorgen zoooo chagerijnig, dus die heb ik om 10.30 uur maar weer in bed gestopt (meestal gaat ze pas om 13 uur), en ze slaapt nu nog steeds

Timon vindt het ook wel lekker geloof ik dat hij nu even ongestoord z'n puzzels kan maken zonder dat zuslief zich ermee komt bemoeien