Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Flavius
Sergeant
Sergeant
Berichten: 370
Lid geworden op: 31 dec 2008 10:52

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Flavius » 03 jun 2011 19:23

Een onderwerp dat mij aanstaat, [mannelijke] kleding. :mrgreen:

Ik heb twee korte broeken [kaki en blauw] besteld bij de H&M, het is écht alweer een hele tijd geleden dat ik korte broeken heb gedragen - kan het mij niet eens meer herinneren. Moet binnenkort toch ook weer eens een aantal nieuwe schoenen gaan kopen, iemand enig idee wanneer de uitverkoop begint?
"The purpose of medicine is to relieve suffering; of religion to explain suffering or to help us accept it."

Gebruikersavatar
jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1288
Lid geworden op: 14 sep 2004 19:38
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor jeepeecee » 03 jun 2011 21:17

LeChat schreef:Inmiddels weer helemaal aan je 'gewone' kleren gewend, liefie?

Wij zijn maandag naar Bataviastad geweest. Lekker rustig, en leuk geslaagd. O.a. een gaaf rokje van Desigual en zilverkleurige schoenen. Bataviastad vind ik echt een stuk leuker dan Rosada.
Iemand btw ervaring met Maasmechelen Village of Designer Outlet Roermond?


idd, maasmechelen ziet er gezellig uit, maar een echte 'outlet' is het niet.
Afbeelding

Gebruikersavatar
LandmachtGirl
Verkenner
Verkenner
Berichten: 88
Lid geworden op: 30 mei 2011 19:23
Locatie: Emmeloord

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor LandmachtGirl » 04 jun 2011 08:56

Flavius Constantinus schreef:Een onderwerp dat mij aanstaat, [mannelijke] kleding. :mrgreen:

Ik heb twee korte broeken [kaki en blauw] besteld bij de H&M, het is écht alweer een hele tijd geleden dat ik korte broeken heb gedragen - kan het mij niet eens meer herinneren. Moet binnenkort toch ook weer eens een aantal nieuwe schoenen gaan kopen, iemand enig idee wanneer de uitverkoop begint?


Tip: gewoon naar een outletstore gaan, daar is het altijd uitverkoop (A)

De lenteuitverkoop is er nu al wel zo'n beetje, voor de zomer moet je wachten tot begin herst.
11 LMB: 'Nec temere, nec timide'
(Niet roekeloos, noch vreesachtig)

Flavius
Sergeant
Sergeant
Berichten: 370
Lid geworden op: 31 dec 2008 10:52

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Flavius » 04 jun 2011 10:39

LandmachtGirl schreef:Tip: gewoon naar een outletstore gaan, daar is het altijd uitverkoop (A)
Daar vind je - helaas - niet echt mijn smaak aan schoenen e.d.
"The purpose of medicine is to relieve suffering; of religion to explain suffering or to help us accept it."

Gebruikersavatar
Neeltje Jans
Mineur
Mineur
Berichten: 180
Lid geworden op: 27 jul 2010 20:23

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Neeltje Jans » 04 jun 2011 15:00

Flavius Constantinus schreef:Een onderwerp dat mij aanstaat, [mannelijke] kleding. :mrgreen:

Ik heb twee korte broeken [kaki en blauw] besteld bij de H&M, het is écht alweer een hele tijd geleden dat ik korte broeken heb gedragen - kan het mij niet eens meer herinneren. Moet binnenkort toch ook weer eens een aantal nieuwe schoenen gaan kopen, iemand enig idee wanneer de uitverkoop begint?


Ik dacht dat de zomeruitverkoop in juli begon..maar kan me vergissen

Vind het zo grappig dat de advertenties ook aangepast worden aan het topic :D
Neeltje Jans

esli
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1023
Lid geworden op: 27 nov 2007 21:38
Locatie: Leiden

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor esli » 04 jun 2011 18:52

Nou hier zie ik bij alle schoenenwinkels de uitverkoop posters al op de ramen hangen. Volgens mij kan je dus wat schoenen betreft al wel een slagje slaan.

Gebruikersavatar
Bumba
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1113
Lid geworden op: 04 feb 2007 19:31

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Bumba » 04 jun 2011 22:12

LeChat schreef:Inmiddels weer helemaal aan je 'gewone' kleren gewend, liefie?

Wij zijn maandag naar Bataviastad geweest. Lekker rustig, en leuk geslaagd. O.a. een gaaf rokje van Desigual en zilverkleurige schoenen. Bataviastad vind ik echt een stuk leuker dan Rosada.
Iemand btw ervaring met Maasmechelen Village of Designer Outlet Roermond?


Na Maasmechelen en Bataviastad, die mij beide tegenvielen, vond ik Roermond wel weer leuk. Had het idee dat er meer winkels waren die mij aanstonden. Ik was in Bataviastad toen juist er voor die Oililly-winkels allemaal dicht gingen. Jammer want ik ging voor de sjaaltjes. De rest van de winkels daar vond ik erg rommelig of een collectie van de vorig eeuw.

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor LeChat » 05 jun 2011 12:38

Hmm, ik heb nu in Bataviastad maar een paar rommelige winkels gezien, met van die tafels waar allerlei shirtjes door elkaar heen zijn gesmeten enzo. Dat staat mij ook niet aan. Maar verder over het algemeen goed verzorgde winkels en heus geen belegen mode 8). Dat Desigual er zit, was voor mij een leuke verrassing.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Gebruikersavatar
jans1
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1307
Lid geworden op: 23 feb 2005 17:01
Locatie: Onder de rook van de centrale aan het water

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor jans1 » 05 jun 2011 18:34

Ik was van de week nog ff in de stad en zag bij O'moda staan dat het uitverkoop was.. Ff naar binnen gestapt.. en waarrempel weer met schoenen naar buiten gekomen :D

Afbeelding

Dit zijn ze geworden :D
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Gebruikersavatar
Em.
Luitenant
Luitenant
Berichten: 608
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:50

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Em. » 06 jun 2011 10:45

@ jans1: leuk, zoiets zoek ik ook nog, maar heb nog geen tijd gehad om even de stad in te gaan om te shoppen...

Gebruikersavatar
Bumba
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1113
Lid geworden op: 04 feb 2007 19:31

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Bumba » 06 jun 2011 18:29

LeChat schreef:Hmm, ik heb nu in Bataviastad maar een paar rommelige winkels gezien, met van die tafels waar allerlei shirtjes door elkaar heen zijn gesmeten enzo. Dat staat mij ook niet aan. Maar verder over het algemeen goed verzorgde winkels en heus geen belegen mode 8). Dat Desigual er zit, was voor mij een leuke verrassing.


Dat wist ik ook niet dat Desigual er zit, haha, misschien wordt het weer eens tijd dat ik er een bezoekje breng.....

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23687
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Marnix » 09 jun 2011 10:41

Hmmm... laat Jo'tje het niet lezen..... :D Desigual is erg leuk maar ook erg duur doorgaans.

Een keer in Spanje een grote desigual-winkel in geweest, dat was wel betaalbaar.... heb ik zelfs ook nog wat gekocht :)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor LeChat » 09 jun 2011 21:47

Marnix schreef:Hmmm... laat Jo'tje het niet lezen..... :D Desigual is erg leuk maar ook erg duur doorgaans.

Zie m'n kortingsbonnen in het Marktplaats-topic :wink:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Flavius
Sergeant
Sergeant
Berichten: 370
Lid geworden op: 31 dec 2008 10:52

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Flavius » 11 jun 2011 23:47

Vandaag nieuwe schoenen gekocht - Cheaney, Royal Oxfords in zwart leder. :mrgreen:

Afbeelding

Van de week eens zien voor een levi's 519 en een twee paar schoenspanners. :)
"The purpose of medicine is to relieve suffering; of religion to explain suffering or to help us accept it."

wilhelmina
Sergeant
Sergeant
Berichten: 252
Lid geworden op: 26 feb 2011 19:17

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor wilhelmina » 13 jun 2011 18:53

sjieke schoenen Flavius =D>
Zijn trouw is groter dan mijn schuld


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 144 gasten