kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Maaike

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor Maaike » 04 jul 2009 13:26

Ben vanmorgen bij de winkel op Brennels Buiten geweest. Daar verkopen ze kleding die gemaakt is van brandnetels (prikt niet hoor :wink: )
Heb een leuk jurkje gescoord. Ze hebben kleding van 300 euro, maar ook van 30. Leukleukleuk!

(kan geen linkje plaatsen met een foto, maar als je kijkt op http://webshop.brennels.nl/, en dan onder jurken/tunieken, dan de gelijk de eerste pagina, 2e rij de eerste.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 04 jul 2009 20:18

GedienB: dat ziet er leuk uit! Ik heb deze week bij Paal10 op Ameland een mouwloos lang vest gekocht, ook wit en gehaakt - lekker luchtig en toch net ff iets meer 'warmte' als de avonden koeler worden... en 't was maar 15 euro!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 05 jul 2009 22:33

Volgens mij hebben we nog meer overeen Sunshine ;)
Ik heb ook een lange witte rok die wijt uitloopt met aparte werkje er op ipv er in :D
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 08 jul 2009 20:49

De kleding van Geddes&Gillmore vind ik echt leuk, maar zó duur. Een shirtje is al iets van 50 euro en dat vind ik het niet helemaal waard, maar nu er uitverkoop is.... heb ik echt leuk gewinkeld daar :D Heb een grijs vestje wat openhangt, je kunt het over een blousje aantrekken, een beige giletje van katoen met mooie knoopjes een een stikje achter en een wit shirt met knoopjessluiting en rond de sluiting zitten allemaal zilveren lovertjes. Ik vind het helemaal geweldig!

Vaak kom ik ook in Arnhem, vind de winkel "Open" ofzoiets helemaal geweldig want ze verkopen daar het merk Silvercreek en daarvan zie ik altijd mooie rokken en jurken. Kennen jullie die winkel of het merk ook? Jammergenoeg kom ik nu even niet in Arnhem want over een paar dagen zit ik in Zuid-Frankrijk. (Maargoed, kan ik daar weer mooi shoppen!)
Dus, dat.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 08 jul 2009 22:45

Veenendaal heeft ook 2 Open32's.
Afbeelding

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 09 jul 2009 07:26

Hier zit die winkel ook in de buurt leuke winkel!

Ik ga straks met een vriendin en haar dochtertje winkelen kijken of ze nog leuke dingen in de uitverkoop hebben :D

Maaike

Berichtdoor Maaike » 09 jul 2009 18:47

Open32 is duur :shock:

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 09 jul 2009 20:18

Ja idd. Maar in de uitverkoop niet zo :wink: . En je hebt er ook iets goedkopere merken, maar het blijft duur idd.
Kennen jullie de winkel "Bibliss"?? Ik kom er tegenwoordig heel vaak. Zo leuk! Soort van didi alleen dan meer met fellere kleuren en glittertjes, lovertjes e.d. Wel vaak duur maar in de uitverkoop is het soms ineens afgeprijsd voor 15 euro ofzo.

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 09 jul 2009 21:33

Maaike schreef:Open32 is duur :shock:

Ja, best wel! Maar nu het uitverkoop is ga ik op vakantie :( Maar de rokjes en jurkjes daar....zo gaaf gewoon! Vandaag ben ik even naar de DIDI geweest, maar de rokken en jurken vind ik niet zo...het zijn niet mijn kleuren en ik vind dat er teveel frutsels aan de rokken hangen. Heb er wel een zwarte strakke korte broek gekocht, om te combineren met mijn gave grijze tuniekje van geddes&gillmore :D

En nu blijf ik uit de buurt van winkels :mrgreen:
Dus, dat.

meisje20
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor meisje20 » 10 jul 2009 10:22

In londen zijn echt geen leuke winkels :( (alleen maar ouwe troep)
Of ik zit op de verkeerde plek :P
Gods geduld is groot maar niet oneindig

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 11 jul 2009 03:01

Volgens mij is Londen hartstikke hip, dus misschien kijk je inderdaad verkeerd :wink:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Maaike

Berichtdoor Maaike » 11 jul 2009 12:07

Dan zit je inderdaad op de verkeerde plek!

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 11 jul 2009 15:40

Zo.. ik heb vandaag voor het eerst sinds weken een vrije zaterdag en ik heb het er even van genomen..
Bij de Vero Moda was het 3 halen 1 betalen en anders 50% korting.. 4 kledingstukken gehaald..
Toen naar The Sting gegaan, daar was het ook allemaal afgeprijst tot de helft van de prijs en daar een stapel shirtjes, hempjes, polo's gehaald..
In totaal 9 kledingstukken voor 85 euro en nog van goede kwaliteit ook =D> =D>
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

meisje20
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor meisje20 » 11 jul 2009 16:18

zit in het armste gedeelte denk ik!
alleen maar 2dehands
Gods geduld is groot maar niet oneindig

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 11 jul 2009 18:05

Ik was vandaag even aan 't winkelen met m'n zusje, in Elburg, en ben 'spontaan' geslaagd in een boetiekje! Ik dacht adt het wel zo duur zou zijn, maar ik had een rok gezien, en die vrouw maakte daar zó een gaaf setje van! Dat ik zoiets had van: ehhh naar de prijs kijken we ff niet, gewoon nemen...
Het hele setje bestond uit een donkerblauw 'wat hoger hemdje', wit hemdje met heel aparte hals, donkerblauwe bolero/lang vest, en een donkerblauw met witte rok met allerlei stroken, met iets rood en zwart erin! 't Is zo gaaf! :lol:
En totaal was ik maar 68 euries kwijt :D

Terug naar “Archief”