Moderator: Moderafo's
Galateia schreef:Wij zullen dan wel nooit over een geboortekaartje na moeten denken, maar het aankomstkaartje zit al in ons hoofd.![]()
Echt gaaf dat je tegenwoordig zo makkelijk je eigen ontwerp kan laten drukken, zonder allerlei ingewikkelde dingen, gewoon hoppa, vanuit huis.![]()
Kaartjes zijn zo leuk!!!
ajl schreef:Ben benieuwd naar het kaartje dat jullie gemaakt hebben. Wij kwamen ook deze week tot de ontdekking dat we ons daar nog eens in moesten verdiepen. Ik vind het best lastig om er een uit te zoeekn.
Vandaag heb ik gebeld met de kraamzorg. ( Nedzorg). Ook zij kunnen mij
niet garanderen dat ik kraamhulp krijg. Ze garanderen wel 24 uur hulp en dat verdeeld over 8 dagen. ( dus max 3 uur per dag)Daarnaast zijn ze nu bezig om een schoonmaakploeg in te huren die 16 uur komt schoonmaken bij je thuis....ik weet niet of ik daar op zit te wachten.
Ik wil ws borstvoeding gaan geven, maar ik denk dat ik hier wel wat begeleiding bij kan gebruiken.
Mijn man heeft 2 dagen vrij na de bevalling, dus dat schiet ook niet echt op. De bedoeling was juist dat hij in de week dat de kraamhulp er zou zijn zijn werkzaamheden op kantoor zou overdragen en de 3 weken daarna vrij zou nemen.
@ lammetje...heb jij al meer gehoord van de kraamhulp?
Maaikje schreef:Ik vind het op zo'n moment wel goed dat ze proberen het huishoudelijke aspect van het werk van een kraamverzorgende proberen op te vangen met een schoonmaakploeg.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten