Moderator: Moderafo's
pieter85 schreef:Generaal, ga jij nog wel call of duty Ghost spelen of stap jij ook over naar BF4? Volgens mij heb ik 70% van de mensen die ik ken horen zeggen dat ze overstappen op BF4... :O ik weet niet zo goed wat ik moet doen.
Lock&Stock schreef:Ik ga sowieso voor de Xbox One, wil uiteindelijk met alles naar Windows 8 over gaan. PC, laptop, tablet, telefoon, server en dus ook de One. Heb nu een 360 en ben daar erg tevreden over. Begrijpelijk dat voor veel gebruikers 1x verplicht online in 24 uur een handicap is, niet zo slim van Ome Bill. Voor mij maakt het niet uit, daarnaast ben ik fan van Kinect
Overigens ga ik over 4 uur voor de eerste keer een Oculus Rift op m'n hoofd krijgen, ooow yeaah!!!! http://www.youtube.com/watch?v=DhcOMOWRMnA
Lock&Stock schreef:En mijn huidige verslaving is trouwens de indie Kerbal Space Program! Hele dikke aanrader voor een ieder met interesse in ruimtevaart, natuurkunde en dingen bouwen/laten ontploffen. Het spel is nog in de Alpha fase (versie 0.21) en momenteel alleen een sandbox, dus je moet je eigen uitdagingen bedenken. Wat totaal niet moeilijk is!
Heb inmiddels een ruimtestation van 200 ton rond Kerbin (de Aarde) draaien, voornamelijk bedoelt om inter-planetaire reizen bij te tanken. Ook nog een ruimtestation van 170 ton rond de Mun (Maan) die mijn maanbasis voorziet van bemanningen en brandstof. Momenteel bezig met het opzetten van een bemande missie naar Duna, de Mars equivalent. Super uitdagend!
Willen weten of dit iets voor jou is? Check deze absolute-beginners-guide van de zeer vermakelijke Scott Manley; http://www.youtube.com/watch?v=tgPr4q5tj-Q
Mortlach schreef:Echt waar? De kinect is voor mij een van de redenen om juist GEEN Xbox te nemen.
Mortlach schreef:Ik ben ook wel tevreden met mijn 360, maar die nieuwe XBone wijkt daar zo sterk vanaf, dat ze nauwelijks nog te vergelijken zijn.
Mortlach schreef:Vooral het afbrokkelen van je rechten als game-consument is zorgelijk, plus het idee dat MS er blijkbaar standaard van uitgaat dat ik illegale kopiën van spellen speel.
Mortlach schreef:Leuk, man! Laat je weten hoe dat was? Dat VR lijkt me helemaal geweldig, vooral in combinatie met de Omni, wat nu nog een kickstarter project is. http://www.virtuix.com/about/
Lock&Stock schreef:Waar wacht je op?! Het is nu nog 22 euro, wordt met elke grote release duurder
Zal vanavond mijn ruimtestation eens posten hier
Lock&Stock schreef:Uiteindelijk zal veel op "z'n Kinects" bestuurd gaan worden, daar ben ik van overtuigd. In combinatie met technologieen zoals de Rift en inderdaad Omni zal Kinect bijdragen aan totale immersie. Door Kinect kan je zodirect je hand voor je gezicht houden en een virtuele hand zien dmv je Rift.
Daarnaast vind ik mijn mediacenter besturen met niets anders dan mijn stem en handbewegingen veel aangenamer dan 1 of meerdere afstandsbedieningen. Ook heeft de nieuwe Kinect vrijwel geen latency meer, verwacht dus eindelijk goede toepassingen in spellen.
Ja vind je? Het blijft onder de motorkap een zeer sterke spelcomputer die vrijwel niet afwijkt van de PS4. Dat MS het positioneert als het middelpunt van de woonkamer is niet echt core-gamer, maar ik ben er persoonlijk wel blij mee. 1 kastje voor alles, top!
Ik lig daar niet echt wakker van. Koop m'n spellen altijd nieuw en doe niet aan illegale kopieeen. Als het echt zo schandalig is als sommige beweren dan zal het de verkoop schaden en zal MS uiteindelijk de voorwaarden moeten aanpassen. Wat dat betreft vertrouw ik op de marktwerking.
Ga ook wat filmpjes schieten, wellicht voor op Youtube, post ze dan ook hier.
Mortlach schreef:Het is misschien niet echt eerlijk, want mijn referentiekader is de OUDE kinect en dan nog wat ik ervan heb gezien op filmpjes. Het ding werkt niet, de stemherkenning is vreselijk en om heel eerlijk te zijn... STAAND spelletjes spelen? Nee bedankt. Ik wil onderuitgezakt zitten en alleen mijn duimen bewegen. (totdat die Omni komt dan, daarvoor wil ik wel een uitzondering maken).
Daarnaast vind ik mijn mediacenter besturen met niets anders dan mijn stem en handbewegingen veel aangenamer dan 1 of meerdere afstandsbedieningen. Ook heeft de nieuwe Kinect vrijwel geen latency meer, verwacht dus eindelijk goede toepassingen in spellen.
Mortlach schreef:Dat zal dan voor het eerst zijn. Maar goed, met nieuwe technieken zijn er inderdaad nieuwe mogelijkheden. Het stoort me alleen dat het je door de strot wordt geduwd. Als er een kinectloze optie was, zou ik de Xbone eventueel nog wel overwegen.
Ja vind je? Het blijft onder de motorkap een zeer sterke spelcomputer die vrijwel niet afwijkt van de PS4. Dat MS het positioneert als het middelpunt van de woonkamer is niet echt core-gamer, maar ik ben er persoonlijk wel blij mee. 1 kastje voor alles, top!
Mortlach schreef:Nou... niet afwijkt? Dan moet je toch de specs er even op naslaan.
Mortlach schreef:Maar 1 kastje voor alles? Ik wil op mijn spelcomputer alleen spelletjes spelen.
Mortlach schreef:TV kijken doe ik sowieso niet - het is 2013 for crying out loud!
Mortlach schreef:en zelfs daarvoor heb je met de XB toch echt nog wel extra kastjes en decoders nodig.
Mortlach schreef:Maar het lijkt er inderdaad op dat de PS4 voor gamers is en de XB voor de anderen.
Ik lig daar niet echt wakker van. Koop m'n spellen altijd nieuw en doe niet aan illegale kopieeen. Als het echt zo schandalig is als sommige beweren dan zal het de verkoop schaden en zal MS uiteindelijk de voorwaarden moeten aanpassen. Wat dat betreft vertrouw ik op de marktwerking.
Mortlach schreef:Dat doe ik dus ook, en ik vind het dus bezwaarlijk dat Microsoft blijkbaar zo wantrouwend is dat ze er alles aan doen om mij het gevoel te geven dat ik een crimineel ben. Maar dat niet alleen. Op de XBox bezit je de spellen niet meer die je koopt. Je LEAST het recht om een spel te mogen spelen. Je betaalt dus alleen voor speeltijd. Maak je een miskoop of ben je een spel na voltooing gewoon beu, dan heb je er niets meer aan. De schijfjes kun je na installeren alleen nog als onderzetter gebruiken.
Mortlach schreef:Marktwerking zal het inderdaad uitwijzen.
Ga ook wat filmpjes schieten, wellicht voor op Youtube, post ze dan ook hier.
Mortlach schreef:Wel met je kop in beeld, he, want daar ben ik ondertussen toch wel wat beniewd naar.
Lock&Stock schreef:Nou nou, niet zo generaliserend Mortlach, zo ken ik je niet. Ik ben ook een gamer en prefereer de One, ik ben hoogst waarschijnlijk niet de enige.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten