lief schaapje, nietwaar..
Moderator: Moderafo's
Gefelic. maar waar staat DE foto?ronald1980 schreef:Hallo,
Wij Ronald en Gery zijn niet heel erg actief meer op Refoweb maar aangezien we elkaar via Refoweb hebben ontmoet moesten we toch een foto van onze zoon Gerjan plaatsen vonden we. Gerjan is geboren op 08 februari.
Op refoweb waren we bekend onder de namen Alphen20 en Ronald1980.
*Annet* schreef:wou dat Caroline es leerde zitten, kan ik eindelijk es met ze gaan fietsen. Is beter voor de blubberbillen van mij. Dat wandelen ben ik wel es keer zat en ben je ook zoveel tijd mee kwijt.
Funlover schreef:*Annet* schreef:wou dat Caroline es leerde zitten, kan ik eindelijk es met ze gaan fietsen. Is beter voor de blubberbillen van mij. Dat wandelen ben ik wel es keer zat en ben je ook zoveel tijd mee kwijt.
HahaOnder het wandelen kan je ook steeds even je billen aanspannen
Smurffie schreef:Funlover schreef:*Annet* schreef:wou dat Caroline es leerde zitten, kan ik eindelijk es met ze gaan fietsen. Is beter voor de blubberbillen van mij. Dat wandelen ben ik wel es keer zat en ben je ook zoveel tijd mee kwijt.
Of pumps kopen met hakken van 10 cm. Reken maar dat je het in je billen voelt als je daar een dagje op loopt.
*Annet* schreef:Smurffie schreef:Funlover schreef:*Annet* schreef:wou dat Caroline es leerde zitten, kan ik eindelijk es met ze gaan fietsen. Is beter voor de blubberbillen van mij. Dat wandelen ben ik wel es keer zat en ben je ook zoveel tijd mee kwijt.
Of pumps kopen met hakken van 10 cm. Reken maar dat je het in je billen voelt als je daar een dagje op loopt.
Hahaha, en wie raapt me op, ik kan eigenlijk niet zo erg op hakken lopen. Heb natuurlijk wel houvast aan de wandelwagen, dat scheelt. Hou niet van pumps, dat is kak. Ben meer van de westernlaarzen!
Aragorn schreef:Pumps zijn toch geen kak? Pumps zijn cool en stijlvol (mits het je staat), terwijl kak eerder truttig is. Dat sluit elkaar natuurlijk niet perse uit -er zijn vast ook truttige pumps-, maar dat zijn ze niet per definitie.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten