De refowebbaby's ;-)!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

sela

Berichtdoor sela » 09 feb 2007 12:52

Afbeelding

lief schaapje, nietwaar..

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 09 feb 2007 13:02

Mooi!
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 09 feb 2007 13:23

Jaaaaaaaaaaa hoor, Sela, wat een prachtige krullenbos.

Hopelijk vind ze het over een paar jaar nog net zo leuk als jij! Noes is ook bijna een jaar, toch?

Loopt/staat/ fietst ze al?

wou dat Caroline es leerde zitten, kan ik eindelijk es met ze gaan fietsen. Is beter voor de blubberbillen van mij. Dat wandelen ben ik wel es keer zat en ben je ook zoveel tijd mee kwijt.
ja, dat is mijn mening dan he.....

ronald1980
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor ronald1980 » 10 feb 2007 16:24

Hallo,

Wij Ronald en Gery zijn niet heel erg actief meer op Refoweb maar aangezien we elkaar via Refoweb hebben ontmoet moesten we toch een foto van onze zoon Gerjan plaatsen vonden we. Gerjan is geboren op 08 februari.

Op refoweb waren we bekend onder de namen Alphen20 en Ronald1980.

André

Berichtdoor André » 10 feb 2007 16:32

ronald1980 schreef:Hallo,

Wij Ronald en Gery zijn niet heel erg actief meer op Refoweb maar aangezien we elkaar via Refoweb hebben ontmoet moesten we toch een foto van onze zoon Gerjan plaatsen vonden we. Gerjan is geboren op 08 februari.

Op refoweb waren we bekend onder de namen Alphen20 en Ronald1980.
Gefelic. maar waar staat DE foto?

margarethamaria
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor margarethamaria » 10 feb 2007 16:34

gefeliciteerdd
k zie ook geen foto?

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 10 feb 2007 19:38

*Annet* schreef:wou dat Caroline es leerde zitten, kan ik eindelijk es met ze gaan fietsen. Is beter voor de blubberbillen van mij. Dat wandelen ben ik wel es keer zat en ben je ook zoveel tijd mee kwijt.

Haha :mrgreen: Onder het wandelen kan je ook steeds even je billen aanspannen :wink:
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 10 feb 2007 20:27

Funlover schreef:
*Annet* schreef:wou dat Caroline es leerde zitten, kan ik eindelijk es met ze gaan fietsen. Is beter voor de blubberbillen van mij. Dat wandelen ben ik wel es keer zat en ben je ook zoveel tijd mee kwijt.

Haha :mrgreen: Onder het wandelen kan je ook steeds even je billen aanspannen :wink:

Of pumps kopen met hakken van 10 cm. Reken maar dat je het in je billen voelt als je daar een dagje op loopt. 8)

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 11 feb 2007 12:18

Smurffie schreef:
Funlover schreef:

Of pumps kopen met hakken van 10 cm. Reken maar dat je het in je billen voelt als je daar een dagje op loopt. 8)

Hahaha, en wie raapt me op, ik kan eigenlijk niet zo erg op hakken lopen. Heb natuurlijk wel houvast aan de wandelwagen, dat scheelt. Hou niet van pumps, dat is kak. Ben meer van de westernlaarzen!

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 11 feb 2007 12:37

*Annet* schreef:
Smurffie schreef:
Funlover schreef:

Hahaha, en wie raapt me op, ik kan eigenlijk niet zo erg op hakken lopen. Heb natuurlijk wel houvast aan de wandelwagen, dat scheelt. Hou niet van pumps, dat is kak. Ben meer van de westernlaarzen!

En, vind ik ook erg leuk..en daar zit een beschaafde hak onder idd. :wink:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 11 feb 2007 19:02

Pumps zijn toch geen kak? Pumps zijn cool en stijlvol (mits het je staat), terwijl kak eerder truttig is. Dat sluit elkaar natuurlijk niet perse uit -er zijn vast ook truttige pumps-, maar dat zijn ze niet per definitie.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 11 feb 2007 22:07

Aragorn schreef:Pumps zijn toch geen kak? Pumps zijn cool en stijlvol (mits het je staat), terwijl kak eerder truttig is. Dat sluit elkaar natuurlijk niet perse uit -er zijn vast ook truttige pumps-, maar dat zijn ze niet per definitie.

Het is heel erg off topique-smile maar ik vind platte schoenen gewoon helemaal fout in de winter! Net zoiets als sandalen met sokken erin.

sela

Berichtdoor sela » 11 feb 2007 22:15

met puma's heb je al snel platte hakken..

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 12 feb 2007 09:06

zullen we maar even weer teug naar het onderwerp refowebbabys! :wink:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 13 feb 2007 11:24

Ronald en Alphen, gefeliciteerd met jullie zoon, ben trouwens wel benieuwd naar die foto :wink:

Ben vanmorgen met Christiaan naar het consultatiebureau geweest, hij was heel erg goed gegroeid (eindelijk :mrgreen: ). Hij was ruim 7 cm gegroeid in drie maand tijd en 7oo gram in gewicht toegenomen, hij is nu 79 cm en 9100 gram. Hij heeft een DkTP inenting gehad, die met 11 maanden was uitgesteld, omdat hij toen last had van zijn oren en verkouden was en nu is dus de BMR uitgesteld, naar volgende maand.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Terug naar “Archief”