Ik wilde het persé niet maar ze verveelt zich zo stierlijk hier. Ze is pas wezen kijken en vond het helemaal geweldig, het is ook echt wat voor haar.
Moderator: Moderafo's
Schipje schreef:8) Ik ben van mening veranderd.De oudste heb ik vorige week opgegeven voor de peuterspeelzaal.
Ik wilde het persé niet maar ze verveelt zich zo stierlijk hier. Ze is pas wezen kijken en vond het helemaal geweldig, het is ook echt wat voor haar.
LauraC schreef:Ik vond het ook niet nodig hoor, in het begin. Maar toen ik zag hoeveel M er leerde en hoe leuk hij het vindt om er heen te gaan, was ik helemaal over.
Jannoek schreef:leuk ding liefie! Ik heb m inderdaad ook bij verschillende winkels gezien
Voor Floris vraag ik allerlei little people spul. Hij heeft de schoolbus en de garage, en ik vind dat zelf erg mooi speelgoed.
Verder lego, krijgt hij van z'n opa en oma.
Wij zijn van plan om zo'n driewieler met duwstang te kopen. Vind dat best lelijke dingen eigenlijk, maar denk dat dat voor hem wel leuk is
Verder misschien nog een tas met z'n naam ipv de luiertas, voor creche en gastouder enzo.
En misschien nog een tafeltje en stoeltje(s), vast voor als de box weg gaat.
Maar goed, wij weten 't ook nog niet helemaal... gaan morgen de stad in.
Schipje schreef:Wel echt een stukje loslaten nu. Brrr, ik heb echt de neiging om te zeggen tegen de leidsters: 'doe je de deur goed dicht? Ze loopt zo weg hoor, en dan dat fietspad en die sloot hier vlakbij....'
vpk schreef:hoe gaat het nu met haar benen? nog steeds pijn?
Jannoek schreef:leuk ding liefie! Ik heb m inderdaad ook bij verschillende winkels gezien
Voor Floris vraag ik allerlei little people spul. Hij heeft de schoolbus en de garage, en ik vind dat zelf erg mooi speelgoed.
Verder lego, krijgt hij van z'n opa en oma.
Wij zijn van plan om zo'n driewieler met duwstang te kopen. Vind dat best lelijke dingen eigenlijk, maar denk dat dat voor hem wel leuk is
Verder misschien nog een tas met z'n naam ipv de luiertas, voor creche en gastouder enzo.
En misschien nog een tafeltje en stoeltje(s), vast voor als de box weg gaat.
Maar goed, wij weten 't ook nog niet helemaal... gaan morgen de stad in.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten