Moderator: Moderafo's
paprikameisje2 schreef:neem absoluut geen bobike fietszitje, maar ga voor een yepp. Deze hebben 5 punts gordetjes en je kind kan daar no way uit vallen wat nog steeds kan bij de bobike. Echt een aanrader de Yepp.
(...)
Omdat marijn eht vertikt goed te blijven zitten en hij nu door heeft dat hij met heel veel kracht zetten door te gaan staan zijn gordeltje los kan krijgen, is het rondfietsen hier tot het verleden.... helaas.
654321 schreef:Hier ook bobike, bevalt supergoed! Ik begrijp ppm niet hoe het kan dat als je vast zit met 2 gordels over de nek en 1 tussen de benen hoe je er dan uit kan vallen? Hier hebben we de gordels nooit vast![]()
Hoezo vind je achterop de fiets minder eng dan voorop MissF? Voorop zie je alles nog beter, kan je nog eerder bijsturen enzo als je valt. Hier een mamafiets met stoeltje voorop, stoeltje achterop, mand voorop, buggydrager en 2 fietstassen. Fietsen elke dag, bevalt uitstekend.
Kinderen hebben juist gauw hele hoge koorts. Zitten echt zo aan de 40graden (is mij geleerd en mijn ervaring). Ik zou bellen als het echt lange tijd aanhield (min. 4 dagen ofzo) of wanneer ze niet genoeg vocht binnen krijgen/ geen plasluiers hebben (dan echt gelijk bellen!). Ik denk dat je als moeder wel aanvoelt of je moet bellen of niet?
Hier heb je niet de mogelijkheid om over te blijven op school. Op geen één reformatorisch of prot.christelijk school in de plaats. Mijn man zn familie woont een half uurtje verderop daar kan het ook niet bij alledrie de basisscholen. Ze gaan er hier toch nog van uit dat moeder thuis is bij de kinderen en dat in geval van nood buren/ familie/ vriendin wel op kunnen vangen. Schooltijden zijn hier van half9-12u en van half2-half4.
Hier had ik een afspraak gemaakt bij osteopaat maar dat was geen succes. Krijg hem niet eens op de behandeltafel en zelfs onder 'dwang'/ veel schreeuwen kon die beste man niets beginnen. Nu gaat binnenkort manlief ook mee want osteopaat dacht wel wat te kunnen betekenen (extreem slecht slapen, nog geen 2 uurtjes op een nacht achter elkaar. Wel altijd gelijk stil als je bent geweest).
AikonGirl schreef:Maar bij dat Yepp stoeltje kan hij gewoon de gordel los krijgen, door kracht te zetten?
Lijkt me al helemaal niet veilig!
I
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten