ik had in m'n eerste zwangerschap ook ontzettend veel jeuk aan m'n buik. collega zei: 'dan krijg je een kindje met veel haar'

Moderator: Moderafo's
liefie schreef:@MissF fijn dat alles goed was!
Ik mag vrijdag morgen weer eerst gaat de verloskundige bloedprikken en daarna krijg ik de anti D injectie echt geen zin in maar alles voor ons kindje![]()
Ik ben heel erg benieuwd hoe de kleine ligt want ik voel helemaal onderin mijn buik getrappel/geduw maar tegelijkertijd ook tegen mijn ribben![]()
Mijn buik heeft volgens mij echt een groeispurt jeukt ook erg al is het nog steeds streeploos had ik niet verwacht eigenlijk.
gempa schreef:wel hoor ik kreeg bij alle 4 in week 30 ofzo ook een prik en idd als het kindje positief is na ook , maar dat is er maar 1 van de 4
pannenkoek schreef:gempa schreef:wel hoor ik kreeg bij alle 4 in week 30 ofzo ook een prik en idd als het kindje positief is na ook , maar dat is er maar 1 van de 4
Ik heb in wk 30 nog nooit een prik gehad.
ajl schreef:Leuke site met kleding Schipje, dat zijn ook wel mijn type jurkjes! Ik vraag mij alleen af of je na je bevalling iets aantrekt wat je ook tijdens je zwangerschap veel hebt aangehad. Ik was er in ieder geval altijd wel klaar mee en wilde dan weer wat anders in ieder geval geen positiekleding meer.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 34 gasten