JeeWee schreef:Eigenlijk vind ik de reacties van Schelpje best heel triest: door de ogen van veel homo's en lesbo's gezien, heb je het lekker voor elkaar: man, kinderen, gezinnetje dus.
Dat zit er voor homo's niet in.
Omdat jij en een stel anderen de Bijbel anders interpreteert en die interpretatie verheft tot Gods wil, ontzeg je enerzijds homostellen de zorg voor ejn het plezier van kinderen die ze zelf niet kunnen krijgen. En anderszijds ontzeg je kinderen de zorg en de warmte van liefdevolle mensen die dan toevallig homo zijn.
Als je zover wilt gaan, moet je ook zeggen dat alle niet-gelovige heterostellen de zorg voor pleegkinderen moet worden ontzegd.
Ik dacht dat de Bijbel door de ogen van homo's hetzelfde gelezen wordt? Hoop ik althans. Het maakt nl. niet uit wie je bent, wat je bent.
En wat bedoel je precies met lekker voor elkaar, man,kinderen, zoals ik dat zou hebben?
Kun jij aan mijn postings gelezen "hoe lekker ik het voor elkaar heb"? Dat verdriet, zorg, eenzaamheid mijn deurtje voorbijgaat?
Dan kan ik je nu melden dat dit geenszins het geval is.
En dat velen, temidden van een groot gezin, heel eenzaam kunnen zijn, ook moeders, ook vaders!
En niet alleen homo's wordt de kinderzegen onthouden! Ook "gewoon" getrouwde stellen, ook mensen die geen partner kunnen vinden.
Ik vind jouw post nogal eenzijdig overkomen, het moet kennelijk over
zielige homo's gaan.