Refowebkids deel 8

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LauraC
Kolonel
Kolonel

Re: Refowebkids deel 8

Berichtdoor LauraC » 03 apr 2009 09:43

Heb gisteren voor het eerst (en helaas waarschijnlijk niet voor het laatst :x ) hondenpoep van Michaels schoenen af moeten peuteren. Bah wat vies!!!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 03 apr 2009 09:46

He bah wat vies!

Tot nu toe heeft Jurian bij ons nooit echt onder de (baby)poep gezeten. Maar gister pasten mijn ouders even op, en die ging zijn broek verschonen, tot zijn nek in de poep :oops: Mijn moeder kon er hartelijk om lachen gelukkig. Maar ik had geen andere romper meegegeven, hij zou er toch maar een uurtje zijn. Maar het ding was zo vies, dat hij dat uurtje maar zonder romper heeft doorgebracht. NHij had er totaal geen last van :D

Sinds gister doet hij trouwens hoofdschudden na. Mijn moeder was helemaal in de wolken: hij doet me na! Maar ik heb maar heel voorzichtig gezegd dat het toeval was, dat hij vaker met zijn hoofdje schudt en dan begint te lachen.
Maar later was het echt waar. Iedereen steeds boven dat kind hangen, met het hoofd schudden, en elke keer deed hij het netjes na. Wel heel schattig om te zien. En maar lachen steeds :D Het is een bijzonder kind (zoals elke moeder over haar kind zegt ;) )
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 03 apr 2009 10:05

LauraC schreef:Heb gisteren voor het eerst (en helaas waarschijnlijk niet voor het laatst :x ) hondenpoep van Michaels schoenen af moeten peuteren. Bah wat vies!!!

doe een klein laagje water in een teiltje en zet daar dan de schoentje is (zodat de zool wat nat wordt).

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 03 apr 2009 10:28

Heb warm water met afwasmiddel en een oude tandenborstel gebruikt. Ik zou deze schoentjes zelf niet in de wasmachine doen omdat ze van leer zijn...vind ik toch een beetje riskant.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 03 apr 2009 10:48

mijn zus doe het ook altijd als er aan de wielen van de buggy zit (even in een teiltje met een klein beetje water). Doe ik ook vaak met de zool van m'n schoen. Dan week het los.

Maar schoenen in de wasmachine nee, wel doe ik m'n sandalen (van teva) in de wasmachine.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 03 apr 2009 10:59

Bah, hondenstront :^o maak dan idd ook even de zool nat en dan met een sateprikker of een takje #-o

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 03 apr 2009 11:10

ik laat het staan voor Tobias :oops: Ik kan daar echt niet tegen :lol:

Ik ruim daarentegen altijd de kots op.. Daar kan Tobias dan weer niet tegen.. goed verdeelt toch :mrgreen:

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 03 apr 2009 11:26

@ajl: heel herkenbaar... ik denk dat het aan 3 factoren ligt:

1. opleiding: vooral hoogopgeleiden krijgen steeds later kinderen, wat ikzelf deels ook wel jammer (en een beetje zorgwekkend) vind...
2. hoe oud je bent toen de verkering begon en hoe jong je trouwt
3. wel of niet gebruiken van anti-conceptie. (ik vind zelf dat het bijbels wel kan, maar sommige RW-ers niet)

Wij zijn op het einde van onze studententijd getrouwd, maar hebben allebei daarna nog een jarenlange vervolgopleiding gedaan... in die tijd heb ik de pil geslikt. Ik loop nu langzaam ook tegen de 30, maar financieel zagen we het op een eerder tijdstip gewoon niet zitten. (hoge kosten voor vervolgopleiding, weinig inkomen door stages of andere laagbetaalde baantjes, daarbij studieschuld nog afbetalen, etc)
Maar: nu hebben we sinds kort allebei een prima baan (man nog deeltijd in opleiding, maar dat duurt ook niet lang meer!) en dus gooien aan het einde van deze maand de pil in de prullenbak... :P

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 03 apr 2009 11:47

Waarom niet nu al? :wink:

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 03 apr 2009 12:14

@ajl: weet ik niet... ik wil gewoon netjes de strip afmaken... gek eigenlijk... :oops:
Maar we willen ook graag nog 1 maand lang andere voorbehoedsmiddelen gebruiken zodat mijn lichaam een beetje rust krijgt en even alle kunstmatige hormonen eruit kan spoelen.... mijn vrouwenarts zei dat het officieel geen kwaad kan (voor een evt. kindje dan), mocht ik meteen na de pil zwanger worden, maar ze raadde me het voor de zekerheid wel aan een korte 'tussenperiode' in te lassen. Ik ben tenslotte werkelijk JARENLANG aan de pil geweest... en ik wil graag even wachten totdat alles weer normaal functioneert :roll:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 03 apr 2009 12:16

Spannend Elvira!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 03 apr 2009 12:22

In plaats van de pil dan maar foliumzuur slikken :wink:

Ik was met 21 dagen na het stoppen van de pil voor de eerste keer weer ongesteld. Een 2e cyclus heb ik niet meer gehad, heb daarom ook geen flauw benul wat mijn cyclus is. Misschien als ik weer stop met de pil dat ik er achter zal komen. Ik had de pil ook 13 jaar gebruikt.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 03 apr 2009 12:32

ons neefje kan staan!!! :D afgelopen zaterdag waren we bij m'n schoonzus en zwager, toen klom Marvano langzaam omhoog aan de box maar stond net niet. Nu inmiddels wel :D Wel ramt hij ongelooflijk hard aan de box wat zijn vader ook deed (schijnt)
zie hieronder. t Ventje is alweer 10 maanden !!!!

Afbeelding
Afbeelding
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 03 apr 2009 12:48

Leuk ventje! .. Tijd om de box laag te zetten..

Elvira, leuk hoor.. en idd met foliumzuur beginnen. :)

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 03 apr 2009 13:06

AikonGirl schreef:Leuk ventje! .. Tijd om de box laag te zetten..
dat wordt ook echt wel tijd ja. Gelukkig zijn zij de ouders, die mogen het lekker uitzoeken 8)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Terug naar “Archief”