Smurffie schreef:Flappie schreef:Hier in Engeland hebben we in de supermarkten 'reduced prices' met een gele sticker. Dat zijn producten die tegen de uiterste verkoopdatum aanzitten. Scheelt soms enorm, met kortingen van meer dan 50%. Ik vraag me nu af of ik dat in Nederland ook tegengekomen ben, hebben we dat ook? Bij de AH heb ik het nooit gezien, maar misschien winkelde ik altijd in de verkeerde supermarkt
Volgens mij staan dergelijke aanbiedingen vaak vooraan bij de kassa. Impulsaankopen.
Hmm nee impulsinkopen is weer iets anders. Dat zijn toch meer de verlekkerende producten die je bij de kassa snel ook nog even in het karretje gooit, toch? Producten om je te verleiden, die liggen idd bij de kassa.
Nee, dit zijn normale dagelijkse producten. Zoals yoghurt, kant-en-klare maaltijden, vlees etc. die ze voor een 'reduced price' van de hand doen. Ik had het in de AH niet gezien maar blijkbaar bij de plus dus wel. Hier in Engeland zie ik het zowel in de Tesco als Asda en zo doe ik vrij goedkoop boodschappen