coupe soleil schreef:3 x 41? Da's nogal wat.
Tja, de computer geloofde het niet, dus ik herhaalde het een paar keer... Er zat een lelijk storing in het systeem.
Moderator: Moderafo's
Wullimpie schreef:sunlover schreef:Maar Labee moet een beroep aannemen en een dominee bedankt vaak.
Hij moet niets!
appelflap schreef:Maar ik begreep dat er naast Labee nog een kandidaat was afgekomen(die tegenkandidaat) of begrijp ik het ff verkeerd??
Als cgk-er, die nog maar enkele maanden actief inzicht probeert te verkrijgen in de kerkelijke wereld buiten eigen gemeente, weet ik nog lang niet alles over de GG.
Dat heeft er bovendien ook mee te maken dat de GG hier niet echt dikgezaaid is. Je hebt Kampen(wat heb je niet in Kampen??) en Nunspeet in de buurt en Elspeet wat verder weg. Alleen Nunspeet is op zondagmiddag te doen, maar is nog niet aan de beurt geweest en toen ik naar de GerGem van Elspeet was gefietst voor een doordeweekse dienst, kon ik onverrichterzake terug omdat de dominee het had afgebeld en verzet naar een dag waarop ik niet kon.(fiets je voor niets 20 km heen en 20 km terug)
Ik ben een keer op de +12 bondsdag geweest en met JV een GG-dienst in Aagtekerke meegemaakt. Verder ken ik de GG nauwelijks uit eigen ervaring. Jammer eigenlijk. De HHK en de GB ken ik ondertussen veel beter.
Ik weid weer verschrikkelijk uit. Sorry.
Dine schreef:Wullimpie schreef:sunlover schreef:Maar Labee moet een beroep aannemen en een dominee bedankt vaak.
Hij moet niets!
Dat is zo...maar hij is wel een ´dominee zonder gemeente´. De andere predikanten hebben wel al een gemeente waarmee ze zich verbonden voelen. (daar gaan we maar vanuit..)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten