Moderator: Moderafo's
juffiejuf schreef:@ hieke; dan ben ik wel erg benieuwd uit welk onderzoek dit is gekomen dat kinderen die in schoolse vakken voorlopen, dat ook bijna altijd doen op sociaal/emotioneel gebied??? De ervaring wijst toch echt wel iets anders uit op scholen....
MissF schreef:Maar wat ik alleen niet zo goed begrijp is dat je je kind niet van een school afhaalt waar je zo ontevreden over bent. Want je wilt toch het beste voor je kind? En als dat dan op een andere school is, dan zou ik dat toch echt overwegen.
o
paprikameisje2 schreef:Hier gaan de kinderen ook naar kdv, maar ik ga echt niet alleen op vakantie... vind hetniet eerlijk naar de kinderen toe. Zelf ben ik daarin heel stellig, naar mezelf toe. Ik kies voor kinderen, dus wil ik er ook voor 100 procent zijn! altijd en altijd dus!
paprikameisje schreef:De huisarts van de hap gaf aan, dat je alleen wekadvies krijgt als een kind overgeeft van een val. Dan is het alleen genoodzaakt. Vaak kan je ook wel zien dat ze dan erg misselijk zijn.
Maar wel vervelend!
LauraC schreef:Misschien dat het scheelt dat M dan ook echt een gat in zijn hoofd is gevallen? Dat dat scheelt?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten