Zwanger deel 8

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ajl
Generaal
Generaal

Re: Zwanger deel 8

Berichtdoor ajl » 07 sep 2010 11:58

Daktarin mag niet meer voorgeschreven worden aan zuigelingen, omdat daar een zuigeling in gestikt is.

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 07 sep 2010 12:22

ajl schreef:Daktarin mag niet meer voorgeschreven worden aan zuigelingen, omdat daar een zuigeling in gestikt is.

Dat zeiden ze bij de apotheek ook, maar ik kreeg het toch. Moest wel maar de helft van de gebruikelijke dosering geven, en deed dat in kleine beetjes op mijn pink naar binnen, werkte prima.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 07 sep 2010 12:37

Haai schreef:En nog even over het uitblijven van de menstruatie... Ik vond het ideaal en heb er dus ook echt niet op zitten wachten wanneer het weer terug zou komen :lol:

Nee, in die zin zit niemand er op te wachten. Maar als het ieder moment kán gebeuren, lijkt het me erg onzeker.
pobody's nerfect

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 07 sep 2010 12:50

Haai schreef:En nog even over het uitblijven van de menstruatie... Ik vond het ideaal en heb er dus ook echt niet op zitten wachten wanneer het weer terug zou komen :lol:

nee ik ook niet. met als gevolg dat ik na 7 maanden onverwachts op mijn werk ongesteld werd en niks bij me had :oops: gelukkig ligt er altijd wel maandverband op de afd. maar ik baalde wel!
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 07 sep 2010 12:57

Scheelt wel dat ik voordien erg onregelmatig was, dus ieder moment een menstruatie verwachten zat er al een beetje in bij mij.

Sjonge, zitten we hier het zwangertopic lekker te vervuilen met menstruatiepraatjes :mrgreen:

Wie is er eigenlijk nog zwanger? Stip iig, en verder ben ik het overzicht een beetje kwijt.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 07 sep 2010 12:59

Elvira toch ook?

pannenkoek
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor pannenkoek » 07 sep 2010 13:07

Schipje schreef:Zo dat is snel pannenkoek! Gaf je dan wel volledig bv? Ik werd pas weer met 6.5 mnd ongesteld, had het niet gemist hoor!

ja hoor, ze kregen pas met een maand of 5 er iets bij.
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 07 sep 2010 13:26

Stip en Elvira, spannend! Succes hoor!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Stip
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stip » 07 sep 2010 14:58

Zal ik dan even een echt zwangerpraatje houden ;-)...

Gisteren voor controle geweest. Beeb ligt netjes met het kopje naar beneden ingedaald. Mn bloeddruk nog steeds stabiel 115/60. Alleen mn Hb was- ondanks weken ijzerpillen- toch gezakt, maar goed daar is weinig aan te doen. Het hartje was ook even zoeken, dus ws ligt hij/zij met het ruggetje naar mijn rug toe.

Vandaag nog anderhalf uur werken en dan morgen en vrijdag nog en dan heerlijk verlof. Ben er hard aan toe. Best een hele opgave dat werken, 8uur paraat staan en half 6 afzwaaien, plus daarnaast nog totaal een uur reistijd heen en een uur reistijd terug.

Vanavond parneravond van de pufclub, ben benieuwd! Manlief had nog niet echt veel zin *grijns*.
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

pannenkoek
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor pannenkoek » 07 sep 2010 15:01

Stip schreef:Zal ik dan even een echt zwangerpraatje houden ;-)...

Gisteren voor controle geweest. Beeb ligt netjes met het kopje naar beneden ingedaald. Mn bloeddruk nog steeds stabiel 115/60. Alleen mn Hb was- ondanks weken ijzerpillen- toch gezakt, maar goed daar is weinig aan te doen. Het hartje was ook even zoeken, dus ws ligt hij/zij met het ruggetje naar mijn rug toe.

Vandaag nog anderhalf uur werken en dan morgen en vrijdag nog en dan heerlijk verlof. Ben er hard aan toe. Best een hele opgave dat werken, 8uur paraat staan en half 6 afzwaaien, plus daarnaast nog totaal een uur reistijd heen en een uur reistijd terug.

Vanavond parneravond van de pufclub, ben benieuwd! Manlief had nog niet echt veel zin *grijns*.

Nou sterkte dan met de laatste lootjes.......
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.

mopje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor mopje » 07 sep 2010 17:29

Nou..... ik las dat er nu niet zoveel zwangeren zijn..... dus bij deze kom ik vertellen dat ik 15 weken zwanger ben :wink:
Ik post hier eigenlijk nooit wat (lees wel altijd mee), maar ik dacht: laat ik de boel maar even een klein beetje op stelten zetten :wink:

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 07 sep 2010 17:32

Mopje, wat ontzettend leuk!
Jullie zijn ook al best lang getrouwd toch? Gaaf zeg!

Mijn schoonzus is ook zwanger. Altijd leuk om weer tante te worden.
Ben benieuwd wat het word. Wij hebben in de familie alleen nog maar meisjes. Mijn nichten hebben ook allemaal een meisje gekregen. Mijn schoonzus heeft dus één meisje. En bij m'n vriend thuis hebben ze ook alleen maar meiden.
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 07 sep 2010 17:39

Gefeliciteerd mopje, misschien een goede reden om eens lekker hier te posten :wink:

mopje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor mopje » 07 sep 2010 17:59

Hoe kopieer/plak ik reacties van anderen???

Nou.... zo heel erg lang zijn we nog niet getrouwd... 3 jaar om precies te zijn. En we kijken uit naar onze 2e :)

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 07 sep 2010 18:09

Leuk mopje, gefeliciteerd!

@Stip: lekker dat je bijna met verlof kan, geniet ervan!

Terug naar “Archief”