Moderator: Moderafo's
ajl schreef:Daktarin mag niet meer voorgeschreven worden aan zuigelingen, omdat daar een zuigeling in gestikt is.
Haai schreef:En nog even over het uitblijven van de menstruatie... Ik vond het ideaal en heb er dus ook echt niet op zitten wachten wanneer het weer terug zou komen
Haai schreef:En nog even over het uitblijven van de menstruatie... Ik vond het ideaal en heb er dus ook echt niet op zitten wachten wanneer het weer terug zou komen
Schipje schreef:Zo dat is snel pannenkoek! Gaf je dan wel volledig bv? Ik werd pas weer met 6.5 mnd ongesteld, had het niet gemist hoor!
Stip schreef:Zal ik dan even een echt zwangerpraatje houden...
Gisteren voor controle geweest. Beeb ligt netjes met het kopje naar beneden ingedaald. Mn bloeddruk nog steeds stabiel 115/60. Alleen mn Hb was- ondanks weken ijzerpillen- toch gezakt, maar goed daar is weinig aan te doen. Het hartje was ook even zoeken, dus ws ligt hij/zij met het ruggetje naar mijn rug toe.
Vandaag nog anderhalf uur werken en dan morgen en vrijdag nog en dan heerlijk verlof. Ben er hard aan toe. Best een hele opgave dat werken, 8uur paraat staan en half 6 afzwaaien, plus daarnaast nog totaal een uur reistijd heen en een uur reistijd terug.
Vanavond parneravond van de pufclub, ben benieuwd! Manlief had nog niet echt veel zin *grijns*.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 68 gasten